ploppviola

Direktlänk till inlägg 6 december 2011

Masken bet mig

Av Liljenberg - 6 december 2011 14:12

latmasken alltså!!!

Verkar inte som jag får något vettigt gjort i dag...!!!

Händer sällan el tom aldrig..nästan iaf..


Tog mig upp i morse o fick lämnat killarna på skolan sen vidare till The Maxi o köpte lite av varje...hade tänkt slänga ihopa en god pizza för o fira lite i kväll eftersom Stefan gått ut sin skola/kurs i dag..ÄNTLIGGEN!! Nu kan vi påbörja projektet STÖRRE HALL!!!De har jag längtat efter typ i sex år(sen vi flyttade in)o ännu mer med ökande barnantal då hallen är av size xs..

Iaf till pizzan igen:sen ringde Stefan o tyckte vi skulle fira i kväll o hämta pizza så då la jag ner min tilltänka egengjorda pizza....


Så jag har hållt till här vid datan,kollat bud,kollat bloggar,kollat facebook..

Somnat Miranda,kollat djurkanalen..Blir liksom inget gjort...dammsög o skurade golv i går o köket är fint,ena toan städad så liksom inget som hänger så direkt över en...Sen har vi en gubbe här som kopplar in element i Jacobs o Mirandas rum så jag vill inte vara i vägen heller..Sen springer han upp o ner i källaren så de blir inte tvättat heller....

Hämta barn behöver jag inte heller göra,för farmor har hämtat dom (Isac o Pontus)

 o dom är där o gör peparkakor o pepparkakshus....


Jacob slutade tidigt i dag och har varit tomte för f-klassen i hopa med ett par andra i sin klass....


Miranda fortsätter att vara blöjfri(förutom vid sömn)o hon ahr gjort både de ena o de andra på pottan o hon var så stolt över de "andra".............."TOR" som hon säger hahhahahha dra själv slutsatsen vad hon menar hihihih


Jag går o väntar på besked från vagnen,den skulle komma i mitten på veckan o de är de ju nu så snart ringer nog fraktbolaget o undrar om jag är hemma i dagarna..Sen väntar jag på en del andra paket o de är ju alltid trevligt...


Mindre trevligt är att de brinneri min hals hela dagarna..Gavicon har funkat länge o gör i bland men börjar i bland att inte funka o fy vad de är räligt när de tränger upp magsyra o de brínner ända upp upp i gomseglet

nu får jag fixa nån sorts tilltugg till mig Jacob o Miranda.....//M




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liljenberg - 20 november 2016 18:17

Vips där gick 1 månad. Fullt upp med allt. Pusslar o trixar. Vi har firat Stefan och Isac som fyllde år Fredag o Lördag. 14åringen vill inte att jag lägger ut bilder på honom.Drf blir de utan huvud. ...

Av Liljenberg - 23 oktober 2016 23:43


Bio med töserna o lillasyster. Storkarna. Rolig men väldigt högt ljud. Fattar faktiskt inre vrf allt ska va så högt så de sprakar i trumhinnorna? Helgen slut o i morron börjar pusslet igen.Ska bli skönt med höstlov sen. ...

HIH

Av Liljenberg - 22 oktober 2016 23:38

Var en sväng på stan med denna gossen. Lätt o göra honom glad:man går in på Subway :) Miranda var oxå med. Vi var på Hih:s loppis. Köpte fyra par skor o en body till Mollies ena "bebis" Lite andra ärenden o sen till jobbet. Mirand...

Av Liljenberg - 16 oktober 2016 23:28

Pontus på väg till farmor för o fiska. Miranda o jag shoppade i går. Blev ett antal påsar. Mollie ville prova sin Hallowenmask Fixat med julklappar Jag har varit o fixat håret. Jag har dessutom lyckats gå ner 6 kg på 5 veckor. ...

Bio

Av Liljenberg - 3 oktober 2016 20:23

Lillhönans första Biobesök. Hitta Doris. Tre av barnen följde med. Även S. ...

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards