ploppviola

Direktlänk till inlägg 27 april 2012

Brakfisar

Av Liljenberg - 27 april 2012 08:32

Då var de fredag ännu en gång:alltid skönt

mindre roligt är att Mollan bara skriker o fäktar,både i går o i dag:hon är förkyld o bara kvider o snurrar o tar knappt bröstet ens...

Gav henne alvedon i går då hon inte slutade skrika o jag kunde inte trösta henne med något....


Efter ca 30 min blev hon lugn:tillfällighet el så hjälpte alvedonen mot nåt ont(hals öron mage=?)


Tänkte köra till maxi men går inte så länge hon galer...


Börjar fundera på när Jacobs o Mirres öroninflammationer egentligen började?Dom var inte gamla men frågan är hur små var dom?Kan de va drf mollie skriker????Hon är väldigt gasig o verkar ha väldans ont i magen...de var ALLTID jacob som bebis när han hade öroninf:obalans i kroppen så blir de gaser förklarade läkaren då,,så då visste man med honom att var han gasig hade han öroninf....


Här är hon min sötfia:    


Gårdagens intervju gick bra o fotona blev tagna:tyvärr somnade Mirre o de INTE att väcka henne så hon fick va sovandes(så är de med barn)lite synd tycker jag men men...


Nu bilder från min shoppping:          

Bodyn ordpris 99 nu 50 kr,mimmiseten 129 st,tunika+leggings orspris 179 nu 50 kr,kattdräkten ordpris 199 nu 75 kr,overallen ordpris 399 nu 100 kr plus 200 avdrag på summan...


Detta fina skickade min vän Sophie:stort tack:  


Ha en fin helg/Monica





 
 
JenniePennie

JenniePennie

28 april 2012 13:07

Usch det är inte kul när bebisar skriker totalt otröstligt :(
Ibland får man prova sig fram med alvedon, värmekudde ?
Hoppas hon blir nöjdare och gladare snart igen !!

http://battreochfinare.blogspot.com

Liljenberg

29 april 2012 17:43

Tack Jenny...hon blev bättre sen o har varit lugnare nu nån dag:skönt..Storasyster däremot har förvandlats till ett kansjälvmonster.....
Hoppas allt är bra hos dig,,mvh

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liljenberg - 20 november 2016 18:17

Vips där gick 1 månad. Fullt upp med allt. Pusslar o trixar. Vi har firat Stefan och Isac som fyllde år Fredag o Lördag. 14åringen vill inte att jag lägger ut bilder på honom.Drf blir de utan huvud. ...

Av Liljenberg - 23 oktober 2016 23:43


Bio med töserna o lillasyster. Storkarna. Rolig men väldigt högt ljud. Fattar faktiskt inre vrf allt ska va så högt så de sprakar i trumhinnorna? Helgen slut o i morron börjar pusslet igen.Ska bli skönt med höstlov sen. ...

HIH

Av Liljenberg - 22 oktober 2016 23:38

Var en sväng på stan med denna gossen. Lätt o göra honom glad:man går in på Subway :) Miranda var oxå med. Vi var på Hih:s loppis. Köpte fyra par skor o en body till Mollies ena "bebis" Lite andra ärenden o sen till jobbet. Mirand...

Av Liljenberg - 16 oktober 2016 23:28

Pontus på väg till farmor för o fiska. Miranda o jag shoppade i går. Blev ett antal påsar. Mollie ville prova sin Hallowenmask Fixat med julklappar Jag har varit o fixat håret. Jag har dessutom lyckats gå ner 6 kg på 5 veckor. ...

Bio

Av Liljenberg - 3 oktober 2016 20:23

Lillhönans första Biobesök. Hitta Doris. Tre av barnen följde med. Även S. ...

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Skapa flashcards