ploppviola

Alla inlägg under juli 2013

Av Liljenberg - 31 juli 2013 18:08

                                  LIte bilder från olika utflyktsmål.

Bla Tosselilla  Svärmor.Terrariet i Helsingborg


Av Liljenberg - 24 juli 2013 10:16

Hej alla glada nu åker vi till Tosselilla:)
Detta är första sommaren som vi inte bygger renoverar el har nåt projekt utan vi bara njuter o är i väg på dagsutflykter....

Av Liljenberg - 23 juli 2013 22:02

Färden gick till Skånes djurpark i dag

I går var vi vid havet:Råbocka....
I morron åker vi till Tosselilla.

Sol

Av Liljenberg - 17 juli 2013 16:17

Varmt o skönt.....
Snart middag som blir gårdagens tonfiskröra.
I morron blir de en tur till Ikea för ngr av oss o kompisar för ngr:)

Av Liljenberg - 17 juli 2013 08:18

Finns inget bättre änn att gå upp i tid:alltså innan barnen.Duscha o sen frukost i lugn o ro.
Ser ut o bli en solig dag o vi ska spendera eftermiddan i Hembyggdsparken
//M

Av Liljenberg - 15 juli 2013 14:27

Varit på Vc o fått migrännässpray utskrivet.Ska börja testa med de o se om jag kan minska anfall samt styrkan i dom.
Blir ingen bättring så ska jag ev till hösten börja äta förebyggande sk betablockerare.Nån sorts hjärt o blodtrycksmedicin som ska ha effekt på detta oxå.
Lite klurigt i hop med min astma men vi börjar med detta o får se.
Gick med mina tre minsta till stan o hämtade ut dom sex första doserna.500 kr men värt var spänn om de hjälper

Barnen fick vars en glass o vi tog med oss pasta hem.

Nu ska kökes röjas o tacos förberedas.
//M

Vc

Av Liljenberg - 15 juli 2013 07:56

Frukost i min ensamhet:)
Strax ringa Vänhem
Trevlig dag!!/M

Av Liljenberg - 13 juli 2013 00:06

Förmiddagen ägnades åt presentköp till morgondagens 50 årsfest lite fredagsgodis o pasta med fyra av barnen.
Eftermiddagen ägnades åt lek i Kungsparken med Malin Linn o Malte

På kvällen körde vi ut till Kvistalånga o plockade jordgubbar.

Är inte hundra efter veckans migränanfall utan är trött o hängig o i går fick jag feber oxå.Trist men bara o bita i de sura äpplet o kämpa på.
På Måndag ska jag migränutredas o ska begära starka mediciner för den smärtan leker man inte med.
Nu se klart film o sen sängen.I morron ska här badas barn strykas kläder o förbereda för kvällens fest.Trevlig helg

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Skapa flashcards