ploppviola

Alla inlägg under november 2013

Av Liljenberg - 24 november 2013 08:05

Städning pågick igår på jobbet:)
Miranda som plåtade.Vi var på Mixhuset o köpte nya ljusstakar o julpynt så nu är där lite julfint.
Stefan var o köpte grillade revben o grillad kyckling o potatissallad.Gott
Grillchips o geischa o film på kvällen.
De var den Lördagen:)
Denna natten har bestått av extremt mycke hosta.Miranda har rätt mycke hosta o Mollie massor.Hostar o hostar o hostar..Hennes näsa rinner konstant o har gjort de i två veckor nu.
Stefan är hes o snuvig
Ovanligt att jag klarat mig.Jag har iof lite rethosta o liite snuvig men inget allvarligare...änn iaf
Hoppas på att få va friskt.Har ett par möten i veckan så har knappt tid o bli dålig.
I veckan ska jag putsa lite mer fönster o sätta upp fler ljusstakar o göra lite adventsfint.Ska även ragga tag på en julvaxduk..El två. Tänkte kolla vad Jysk har.
Syster Marie kmr o hjälper mig med ngr fönster.
Nu ska jag kolla till mina Traderaauktionet o sen frukost o dusch.Trevlig Söndag//M

Av Liljenberg - 22 november 2013 18:58
Av Liljenberg - 22 november 2013 18:50

   Pizzan i magen o disken tagen...Snart idol o i dag måtte väl Kevin åka...  

Av Liljenberg - 22 november 2013 16:21

Jösses vad flitig jag varit i dag:)
Dammsugat hela ovanvåningen.Plockat diskat röjt.Putsat Isac Mirandas o Mollies fönster plus dammat o städat Isacs rum.Ställt fram ljusstakarna på Isacs o Mirandas rum men INTE tänt dom.De görs inte förrens nästa helg.
Miranda har varit på kyrkis o jag inhandlade fredagsgodis på Hemmakväll.
I kväll blir de pizza..
Trevlig Fredag:)//M

Av Liljenberg - 22 november 2013 00:04

Lek på öppna förskolan i dag.

Uppskattat av flickorna:)

Motgångarna fortsätter att knacka på o försöker knäcka mig men NEJ mig knäcker man inte så lätt.
De som inte dödar härdar o jag är vid detta laget stark.

Tack för allt jag har.Jag tänker välja att se de positivt o fokusera på allt bra som faktiskt överväger de jobbiga.

Jag gör allt för min familj o vi har en trygg fast platta o stå på o fast den plattan vajar hit o dit så står den kvar ändå.

Sov gott//M

Av Liljenberg - 17 november 2013 20:33

I dag körde Isac o jag till Toys r us i Helsingborg.Han valde födelesedagspresent o så åt vi på Max.
Han fyller 11 på Tisdag:)
Min fina kille???
När han var liten fick jag alltid höra att han hade så fina vita tänder o stora vackra ögon:)
Åren går o allt jag önskar att att han ska få känna sig glad o lycklig.
Inte lätt när ens barn mår dåligt men vi kmr göra allt för o hjälpa honom.

Vi har även ritat på vårt toalettbygge som måste börja planeras på riktigt nu o skickas in bygglov.Ska bli skönt med badrum o badkar.

Vi var hos farmor o farfar i kväll.Dom kom hem från Lanzarote i Fredes o hade med sig presenter till oss .

Miranda somnade här nu o nu ska nästa höna sova.Mollie har blivit snorförkyld o hostar o snorar o fräser.

I morron fyller gubben år.

//Monica



Av Liljenberg - 15 november 2013 16:13

Så skönt när man känner att lite blivit gjort.Rentbäddat till Isac Pontus Miranda o dammsugat ovanvåningen.Pontes rum blev även dammat plockat o insidorna på fönsterna putsade.
En sväng till Maxi för fredagsgodisshopping:)
Barnen fick köpa vars en tidning.
Minns själv känslan när man som barn fick göra de: mysigt:)
Miranda har varit på kyrkis o nu har flickorna suttit i soffan o kollat på Dr mac Stuffins o ätit choklad och zoogodis.
Jag har hämtat killarna på skolan.Isac brukar gå hem själv men häromdagen hade en svart bil krupit efter honom hela vägen från skolan.Så nu är de jag som hämtar.
Jag har tänt ljus o gjort de Fredagsmysigt o om nån timme kmr Stefan m pizza o sen är de IDOL.Måtte Kevin åka ut.Han ska inte ta en plats från dom andra duktiga som är kvar.
Trevlig Fredag på er.





Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards