ploppviola

Direktlänk till inlägg 22 februari 2014

En kär gammal vän

Av Liljenberg - 22 februari 2014 21:08

I går hade jag en "gammal" vän här med dotter.Vi fikade o pratade "gamla" minnen.Riktigt trevligt o kändes som förr:)
Vi gick o läste på Komvux ihopa o jag har bara roliga minnen därifrån :-D
Jacob o hennes son är födda samma år o dom hängde i hopa i rätt många år.
Vi kommer definitivt att träffas regelbundet igen.Jag kmr att omge mig med människor av betydelse framöver o peta bort dom som man skulle petat för länge sen.
Miranda o Mollie var jätteglada över att Alina lekte med dom.Vilken framåt tjej.Söt o go på alla vis.Jac fick en lapp av henne med hennes nya mobilnr:ifall du vill ringa mig sa hon ?
Hon hade tagit med sig två kläningar från sin garderob som var för små o dom gav hon till en överlycklig Miranda:)
I dag har Miranda o jag varit själva på stan.
Vi skulle köpt en till vårjacka till henne men dom hade inte kommit in ännu i hennes stl.Så Isac o Pontus fick vars en.Dom kostar 349 st o jag betalde 227 totalt.
Sen var vi på Dressman o köpte jeans till Stefan.
Miranda köpte sig en Prinsessväckarklocka på Ur o penn.
Lycklig för hon ska bli väckt av den:)
Hon handlade en barbiedocka på Nisses för sin månadspeng.Vi köpte med oss målarpennor o målarbok till jobbet där hon sen satt o pysslade o grejade medans jag jobbade.
Sen köpte vi med oss fika från Lövet som vi åt på jobbet.En riktigt mysig dag har vi haft:)
Vi köpte kläder till Mollie på Hm.Ett par leggi ngs med djur o en djurtopp till.Hon blev överlycklig o ville ha på de direkt vi kom hem.
Tänk att hon fyller 2 på Fredag :0
Hon har blivit så stor min lilla blonda höna.
Hoppas hon börjar prata mer snart.Hon förstår allt men de är mest ööhh ääää dääää
Hon sa fler ord innan men nu är de mest mamma o pappa.
Känner väl mig inte jättebekymrad men liiite faktiskt.

Vi ska fira henne på Torsdag eftersom Jacob åker på Konfaläger på Fredag.
Här är en hel hög med paketer till henne.
Ramlade över ett fynd.En megapaket med lego som kostat runt 800-1000 beroende på var man köper de,för 500 kr.
Massa djur såklart.
Hon gnäggar o jamar o håller på så fort hon ser ett djur:)
Min kompis ska göra två tårtor till henne i form av ett hundansinte.Kmr gillas av henne.
Nu har jag nattat Miranda o ska gå mot soffan.Mollie hade sovit sent så hon lär inte somna på ngr timmar ännu.

På återseende/M


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liljenberg - 20 november 2016 18:17

Vips där gick 1 månad. Fullt upp med allt. Pusslar o trixar. Vi har firat Stefan och Isac som fyllde år Fredag o Lördag. 14åringen vill inte att jag lägger ut bilder på honom.Drf blir de utan huvud. ...

Av Liljenberg - 23 oktober 2016 23:43


Bio med töserna o lillasyster. Storkarna. Rolig men väldigt högt ljud. Fattar faktiskt inre vrf allt ska va så högt så de sprakar i trumhinnorna? Helgen slut o i morron börjar pusslet igen.Ska bli skönt med höstlov sen. ...

HIH

Av Liljenberg - 22 oktober 2016 23:38

Var en sväng på stan med denna gossen. Lätt o göra honom glad:man går in på Subway :) Miranda var oxå med. Vi var på Hih:s loppis. Köpte fyra par skor o en body till Mollies ena "bebis" Lite andra ärenden o sen till jobbet. Mirand...

Av Liljenberg - 16 oktober 2016 23:28

Pontus på väg till farmor för o fiska. Miranda o jag shoppade i går. Blev ett antal påsar. Mollie ville prova sin Hallowenmask Fixat med julklappar Jag har varit o fixat håret. Jag har dessutom lyckats gå ner 6 kg på 5 veckor. ...

Bio

Av Liljenberg - 3 oktober 2016 20:23

Lillhönans första Biobesök. Hitta Doris. Tre av barnen följde med. Även S. ...

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Skapa flashcards