ploppviola

Alla inlägg under september 2014

Av Liljenberg - 30 september 2014 22:22

De närmar sig..dagen då vi träffades.
De var en Fredagskväll 1993
Jag hade tagit tåget upp till Ronneby med min bästis Malin.Hon var i hop med Stefans kompis o han hade undrat om inte Malin kunde ta med en kompis.Som då var jag.
Innan kvällen var över var de vi..
O de har de varit sen dess.
Ingen dans på rosor alla gånger men dock har vi klarat oss genom allt på vägen.
Den trygga plattan vi har kan inget knäcka..
Fem fina barn har vi fått.

I morron har jag ett utvecklingssamtal o efter ska jag fika på stan med en kompis o hennes lille gossebebis.
Sen hem o dekorera tårtan.
Se ska de pluggas till Isacs prov.
Massa om partierna o valet.
Extremt mycket info att ta in på ett par dagar bara.Gonatt//M

Av Liljenberg - 30 september 2014 21:10
Av Liljenberg - 30 september 2014 18:39

De blev en intensiv dag i dag.
Handlade till smörgåstårtan o tonfisken var slut på Ica så mot Coop som hade tre burkar kvar.
Köper bara Abbas. Deras andra är i klass med kattmat.
Samtal med Pontus fröken som vi har varje Tisdag.
Sen kom min fikagäst Tack för i dag Petra.
Hämtade flickorna plus Mirandas kompis Anja.
Hem o fixade mat.Satte ihop smörgåstårtan.
Fick reda på att Isac har ett stort prov som missats att skrivas ut på Shoolsoft. Leta massa info till de o sen förhöra Isac på de.
Kvällsmat.Bada Mollie.
Sen Pontus läxa.Nu måste jag tvätta håret. Mollie är supertrött så jag måste vakta så hon inte somnar för tidigt.Längtsr tills jag gjort alla sysslor o jag kan pusta lite.
Ny grävmaskin i trädgården så gissar att de händer saker i morron.
//M

Av Liljenberg - 30 september 2014 06:52

Vill du vara snäll o klicka HÄR o säg vad du tycker?


Dax igen o klicka o säg vad du tycker..De kostar inget, bara din tid   


Nu ska här kokas havregrynsgröt o ätas innan hela gänget ska väckas.

Trevlig dag på er//M



Av Liljenberg - 29 september 2014 23:04

Dax att sova..trött som bara den.
I morron måste jag köpa resterande ingredienser till en sak vi ska äta på Onsdag jag o min gubbe .
Vi firar nämligen 21 år.Hemskt de låter.Jag är ju inte äldre än så.
Gonatt

Av Liljenberg - 29 september 2014 20:45

Isacs o Pontus foto kom i dag.Alltid lika roligt att få.
Så fina är dom.
Ska bli kul o få övriga barnens oxå.
Dom tog mycket senare så de tar nog ett par veckor till.
Ska ni spännande att få Mollies första dagiskort. Dom tog syskonkort o dom är jag väldigt spänd på.

Håller på o lägger Miranda nu.Hon har varit o lekt med Malte o haft så kul.Tack Malin o Malte.
Jag har kört Jacob på fotbollsträning o jag o Ponte körde inom Rusta på hemvägen.
Köpte lite ljus o servetter o plock.

I morgon ska jag träffa en kompis och de ska traggas.
På Onsdag ska jag träffa en annan kompis o vi ska fika på Lövet o även där blir de tragg. Jag ska få bebisgosa med en liten halvårsbebis. Han är väl gansks precis halvåret nu va Annelie?
Jag har två utvecklingssamtal Ons Tors för flickorna.

Ja veckorna tickar på o tur är de..
Nu hoppas jag Miranda sover. .
Fler barn ska läggas. Mollie sov middag så hon lär va vaken länge ännu...
Gokväll//M

Av Liljenberg - 29 september 2014 13:27

Jag o flickorna är på Skånes djurpark.
Kul för vi har sett Sälarna matas, rävarna o mårdhundarna.
Nu leker flickorna i sandlådan här o vi ska snart hem.
Soligt o skönt är här.
Jag fick förlängt våra årskort tills November nästa år.Tydligen stänger dom parken nu i November till April för renoveringar.
Perfekt då går vi in hela nästa sommar oxå.

//M

Av Liljenberg - 29 september 2014 00:34

Världen är till för oss alla.Inte bara för dom som sk "passar in".
Vi behöver alla bli bättre på o inte döma varandra. DE är så lätt att tycka o tro en massa.Låt oss ta reda på saker inte bara anta.De finns en anledning till folks beteende.
Vi bär alla på olika ryggsäckar...
Med dessa rader säger jag god natt o sov gott.Tack för du kikade in hos mig.//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards