ploppviola

Alla inlägg under maj 2015

Av Liljenberg - 31 maj 2015 22:39

Vigt denna dagen till fotboll.
Jacob som spelat.
Tyvärr förlorade dom men dom var grymma o kämpade hårt.

9an är min son.

Haft dessa duktiga töserna med oss.

Firat Min mamma o Pontus följde med.

Liksom denna damen

o denna.

Även jag blev firad.

Dessa barnen som ger gråa hår o sömnlösa nätter men ändå är dom de bästa man har.
Så tomt o trist livet vore utan dom.



Min mamma

Av Liljenberg - 31 maj 2015 09:27

Bilderna till gårdagens inlägg försvann visst.Här kmr dom

De blåser rejält ute.Vi ska till Kristianstad o se när Jacob spelar fotboll.
Hoppas regnet håller sig borta iaf.Givetvis glömt barnens regnkläder på dagis.

Grattis till alla mammor på Morsdag//M

Av Liljenberg - 31 maj 2015 00:50

Varit o tittat på denna fotbollskillen
Vidare mot jobb o sen vidare för och fira Mors dag i förskott.

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Slug tös

Nu Ska jag sova fortare än kvickt.Så trött Go natt//M

Av Liljenberg - 29 maj 2015 15:42

Av Liljenberg - 29 maj 2015 15:04

på livet

Lite blommor som planterades i går i hallen

Syrener

Vi har spenderat dagen i Hembygdsparken jag o töserna o deras nästkusiner med mamma.Bilder kmr

Av Liljenberg - 29 maj 2015 06:27

Ge mig kraft...tack!
Idag blir nog en bra dag.
Ska bara gnugga grusen ur ögonen.

Upp o reda till mig innan allt kör i gång.

Fredagsgodiset är inhandlat o solen skiner så trevlig FREDAG på er.//M

Av Liljenberg - 28 maj 2015 21:17

Ett rymmande barn i morse som vägrade gå in i klassrummet.Försökte allt utan framgång.
Ett fett migränanfall fick jag.Ryggläge till de värsta var över.
Två trillolyckor
Miranda snubblade på en pall o Mollie på en stol.
Massa gap o skrik
När vi skulle dra till festen lyckades Mollie vända upp o ner på kaffetermosen som givetvis läckte.Hon fick kaffe över sig o fick en brännskadad på 4x1 cm på ett ställe o en liten plutt en bit i från.Blåsor som sprack.
La kall tvättlapp på o i väg på gårdsfesten där hon givetvis inte ville medverka.Högt tempo där.Miranda o hennes kompisar var så duktiga.På hemvägen kom två av barnen i luven på varann o de blev tempat igen.Här hemma var M trött o ledsen i evigheter innan hon somnade.Nu har andra tösen M somnat o jag ska försöka få av klänningen o kolla läget på brännskadan.På med antibakteriellt medel efter samtal med 1177.
Klänning o tröja nerspillt med massa kaffe som ska i tvätten fortare än kvickt så de går bort.
Viska dagar undrar jag faktiskt själv hur jag kan stå på mina ben!?
Men vad säger man?De kunde var värre va!?

Go kväll//M

Av Liljenberg - 28 maj 2015 16:08

Packar ihop oss o ska strax gå bort till Gårdsfest på dagis.

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Skapa flashcards