ploppviola

Alla inlägg under september 2015

Av Liljenberg - 29 september 2015 23:38

Åt frukost med denna räkan på Subway.
Mollie var oxå med.Hon är förkyld så jag håller henne hemma från dagis denna veckan.
Själv är jag lite bättre men fortfarande rejält förkyld o matt i hela kroppen.

"Nu är jag mamman"
Sa Mollie o intog mitt säte.

Miranda har fotat Mollie.

Av Liljenberg - 26 september 2015 16:46

inom Mixhuset...
Hittade massa fint.
1000 kr senare

Rea på ngr grejer.
Nöjd med köpet.Hade velat ha mer.Men affären står kvar så nästa gång så....

Hallfönstret

Jag har varit på jobbet o tagit de nödvändigaste.
Feber och ont i halsen o snorig. Matt i hela kroppen.
Stefan tog med Jacob o Mollie till farmor o Pontus spelar fotboll.Isac data o Miranda är på kalas.
Jag sitter under en filt o äter godis o dricker cola.
Ska ta mig till köket nu o göra ljummet houngsvatten. Taggtråd i halsen..

Mollie köpte sig en väska i går på Rusta.Hon lovade att gå fint i affären. De glömde hon bort.

Av Liljenberg - 25 september 2015 17:47

Denna lilla damen har tagit dagisfoto i dag.
Miranda o jag passade på att hämta paket o att Fredagshandla.
Lite lättare så.
Miranda är hos sin farmor o bakar o njuter av att ha henne för sig själv.
Mollie o jag har bara myst o ätit godis mest hela dagen.
Jag är så sjukt trött.
Vädret mest troligen.Jag kunde nog sovit nån timme mer per natt också.

Mollie o jag har lekt fotograf.
Jag var fotograf Lotta o Mollie var dagisfröken Rakel.
Jag tror hon har sagt "Jag är Rakel" 200 ggr under ett par timmar. Min hjärna känns som mos just nu.
Här kmr resultatet av vår fotografering. Trots att vissa dockor o gosedjur vägrade säga omelett.
Nu blir de snart pizza.Ska bli gott.
Iskall cola till.
Lifes good.

Lite nytt till mitt hår.

Av Liljenberg - 25 september 2015 00:29

Fikade med denna lilla sötnos i går.
Stan o lite shopping

I dag fick jag dubbla fikagäster.
Mina båda Malinar (Malin x2)
Fika o tjatter.
Glad att ha er alla.
Samtal för Mollie i morse o sen för Pontus.
De går framåt....

Av Liljenberg - 22 september 2015 00:01

Fredagens egenhändiga pizza.
Svamp lök fetaost ananas för min del.
Lördagen spenderade Miranda på biokalas. Inside out.
Helgen tickade på med tre fotbollsmatcher jobb städ tvätt matlagning.Muffinsbak o kompislek

Mollie o hennes bästis Sofia.
Dom har lekt både Lördag o Söndag.

Av Liljenberg - 18 september 2015 14:45

  Kika in här.



                       



Rek

Av Liljenberg - 16 september 2015 23:48

Parkhäng i dag

Dessa två sköljmedel luktar helt ljuvligt.Rekommenderas

Pk

Av Liljenberg - 15 september 2015 23:23

Använde mitt presentkort på Blomsterlandet i dag.Detta blev de.

Mollie bjöd mig på mat i går.Pizza o tacosbullar tydligen.

Titta in i kameran.....
nahä inte de.
Obstinat donna.

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards