ploppviola

Alla inlägg under mars 2016

Av Liljenberg - 30 mars 2016 00:45

Min fina grebba med mig på jobbet i går.
Hon var så stolt för hon köpt tre par örhänge.

Cykeltur till Kvantum i dag.

Min fina Isac som hängde med.

Fika på altanen strax innan ösregnet kom.

Dansuppvisning

Mollies dockor har fest.

Mollie har gjort soppa (vattenfärger)
Har jag sagt (skrivit)att denna tös håller mig sysselsatt? :)

Nu ska jag sluta de blå,som egentligen är mer gröna ;) :)
Go natt

Av Liljenberg - 27 mars 2016 21:39

Vi spenderade Långfredagen hos svärisarna.
God mat och dryck o påskägg för barnen.
I går skulle Isac o jag ha lite tid tillsammans.Pontus hängde på.
Isac fick vårskor o Pontus keps.Manlig shopping :)
"Vi behöver inget"
Vi åt på Subway.
Jag köpte lite på Lindex på rean.
Helt ok när en tröja som kostat 249 kostar 62.50.Den var till mig för en gångs skull.

I förmiddes cyklade jag o Miranda till Kvantum o köpte från deras saöladsbuffe. Himla gott
I dag har Miranda haft kalas för tjejerna i sin klass.
7 st av 14 kom.5 hade sagt att dom inte kunde medans två inte hört av sig.Trist eftersom jag köpt både godis o kalas grejerna till dom oxå.
De var nog de lugnaste kalas vi haft.
Duktiga töser.
Artiga o trevliga.
Miranda var nöjd o glad över allt fint hon fick.
Dom lekte tagen,kurragömma o dansstopp.
Korv o bröd o sen glass maränger o chokladsås.
Efteråt cyklade jag o Miranda till bion o såg Kunfupanda 3 i 3d.Sen åt vi på Subway.

Väl hemma var hör en gosse som var ledsen o oxå ville ha Mamma tid så vi åkte ut till Mac Donalds.
Blev inte helt lyckat då han fick ont i magen o spydde flera ggr ute på parkeringen.
Inom Kvantum o gick o tittade o slösade lite tid.
Vår plan var att flickorna skulle sova när vi kom hem.Mollue sov men inte Miranda.Så här sitter jag nu.En lång men trevlig dag.Tänker avsluta den i soffan med grillchips nogat o iskall cola zero.

Miranda på väg till Abbes kalas förra helgen.

Min fina rosa cykel som stått i garaget i säkert 4/5 år.Nu har jag cyklat i flera dagar Så härligt.
Cyklade till ÖB o Maxi med syster i Torsdags.

Ingen bil inköpt änn så länge.

Subway i går med dessa fina killarna.

Barnens farfar visade upp sin hoj på stan i går.
Isac provsatt den.

Väntar på kalastjejerna.

En av Linneorna kom först.

Sen kom en Linnea till o så Frida.

Sen kom Kalinda o Elma.

O Maria

O bästisen Erna.

Presentöppning

Erna

Mollie

Frida

Vi cyklade till bion

På bion

På Subway

Några av Mirandas presenter.

Med Pontus på Mac Donalds.

Av Liljenberg - 20 mars 2016 00:10

Flickorna var på Pyjamasparty i morse.

Lek i vår trädgård.
Underbart väder.

Av Liljenberg - 19 mars 2016 00:04

I dag har vi varit på BVC med Mollan.
4 årskoll.
Hon fixade de hon skulle o hon hade på ett år ökat från 15600 till 19800 gram o från 100 cm till 111 cm.
Stor tjej men följer sin kurva.

Efteråt fikade vi på Lövet o sen lite shopping.
Flickorna köpte Diadem med fläta o Mollie fick Frost solglasögon.Mollie köpte även sig en lila fleecejacka o Miranda ljusa jeans.Jag köpte en svart långärmad till mig.Läppglans o nagellack.

Vi gick vidare till Kvantum för Fredagsgodisköp.

Flickorna fick vars en sköldpadda med ljus o ljus i.Riktigt glada blev dom.

Vi har käkat tacos o sett på film.

Nu candy crusch.
.

[Bild]

Av Liljenberg - 16 mars 2016 22:29

Fika med syster i går.
Mollie var på dagis första gången på 3 veckor.

Leverans från Maxi i Måndes.
Skönt när man är Billös.

Av Liljenberg - 13 mars 2016 23:18

Mollie o jag bakade i veckan.

Fredagens mat.

Stefan o jag var i Ystad i går.Kollade på bil (ar)
Blev inget köp.Första bilen som inte skulle ha någon skavank el repa visade sig va krockad både fram o bak.
Andra bilen sket sig oxå.
Vi kom fram till att de är en nyare bil jag ska ha.
Mazda 5.

Av Liljenberg - 7 mars 2016 15:09

Miranda har fixat mitt hår.

Massa tradig utväxt o ett torrt o slitet hår.
Ska beställa tid för blondering o klippa av en bra bit.

I Lördes fick Mollie hög feber igen o hosta o näsan har runnit hela dagarna.
Halleda va jag sprungit ärenden till alla i veckan.Trots jag mår skit själv.
Jag har runt 38.1 hela tiden.Ont i revben o rygg av allt hostande.Gå i trappan känns som ett maraton.Jag har knappt sovit.Alltid nån el ngr som vat uppe hela nätterna.
Får sån ångest av att inte sova.
I går fick Miranda öroninflammation o Isac feber o hosta ont i halsen.
I natt/morse kräkte Mollie.Jag vaknade med svinont i ansiktet o fruktansvärd huvudvärk.
Känns onekligen smått hopplöst.
Min feber vägrar ge med sig.
Har kurerat mig med allt möjligt.Längtar efter att må bra.

Lite piggare Donna

Väldigt hängig liten en.
Efter bad ser hon lite bättre ut.

Av Liljenberg - 4 mars 2016 15:22

Vi mår som en påse utsketna nötter...

Först blev J dålig i feber o hosta o har varit dålig hela denna veckan.Likadant P.Hosta from hell!!!!
Mo va kass förra veckan men bara förkyld o hostig.
Sen blev jag hostig o sen kom febern...
I går fick Mi feber o Isac ont i halsen o i dag är Mo snorig igen. ..
Jag har 38.3 i skrivandets stund.
Känns som ett bakterienäste här.
Blärk!
Jag har dessutom haft magsmärtor utan like.


Vi tar thaimat i dag i brist på ork...

Trevlig Fredag


J o jag har bytt ansikte.Himla rolig app :)

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Skapa flashcards