ploppviola

Alla inlägg under april 2016

Av Liljenberg - 27 april 2016 23:21

Miranda har äntligen fått en cykel med växlar.

I går var jag med Miranda i skolan.

Vårt nya liv
Andra veckan..

I går flyttade vi in Mollies säng på hennes egna rum.
Timon tog sig ngr tuggor på hennes madrass.

Riktigt mysigt när han kryper upp i knäet.

Mollies barnkalas

Titta va go han är min lilla bebis.

Av Liljenberg - 18 april 2016 23:37

Jacob fyllde 17 i Söndes

Vår vovve har många sköna Sovlägen. Här är ett utav dom. :)

Vi firade Jacob i Fredes

Mollie o jag cyklade till stan i morse.

Vi fikade o handlade kläder till henne.
Hennes garderob var skral o rätt tom.Hon växer mycket nu.
Hm har bra priser
Tanken var att hon skulle ta hål o öronen men hon ångrade sig o vill bli stor först.

Roliga påhittiga barn.
I dag upptäckte jag att vår ena hamster blivit badad..... .av Mollie såklart.
En något chockad hamster fick värma sig i en handduk.
Jag visste inte om han skulle dö på kuppen stackarn.
Efter lite smör ost o bröd o en del putsade av sin päls var han som vanligt igen.

Sol

Av Liljenberg - 13 april 2016 00:08

Haft två sköna dagar i solen.
Timon njuter.Barnen njuter.

Miranda o Mollie har visst tagit en selfie :)

Av Liljenberg - 10 april 2016 23:31

Helgen kom...o gick.

I går jobbade jag o hade Miranda med mig.
Vi cyklade dit.
Skönt o ha kommit i gång och cykla igen.
Många år sedan för min del.

På kvällen bjöd vi in svärisarna på mat.

NU lite bilder från i dag.

Mollies kök.Där är hon många timmar o lagar mat o grejar.

Detta är på väg till oss (henne):

Mollies skor som jag köpte från Lekmers rea.

Timons säng

Av Liljenberg - 7 april 2016 23:03

Timon.

En riktig buse är han.

Jag har fortfarande ingen bil.Så ny är jag en flitig cyklar.
Cyklat till Kvantum o handlat till Jacobs 17 år skalas nästa Fredag.
Här genomborrar Timon en av påsarna.

De är kul o handla till voffsen :)

Detta kom på posten i dag.
Jag ska tvätta honom med de en gång i veckan för o minska allergener i hans päls.

Lite gott inför i morron.
Kvantum säljer choklad(plopp center guldnogat tex) o godispåsar för 5 kr styck.

I morron ska Timon gå på hundsalong o bli bada klippt o klippa klor.
Förra ägarna hade klippt honom själva o de är riktigt o jämt o ruffigt.
Ska bli kul.
Nu sova

Av Liljenberg - 5 april 2016 23:22

I Lördes var Stefan o jag i Malmö o hämtade hem vår lille bebis TIMON.
En Malteser kille på snart 6 månader.
Helt ljuvlig är han.
Busig gosig fluffig.
Han skulle va så gott som rumsren men han var inte rumsren alls.
På dessa dagar har han blivit jätteduktig.Han o gör knappt inne alls.
Han vill däremot aldrig va själv så Stefan sover på en madrass i köket med honom :)
Jag tränar o va i fån honom en liten stund varje dag.
De går bättre o bättre för varje gång jag lämnar honom.
Nu dax o sova.

Go natt

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Skapa flashcards