ploppviola

Alla inlägg under juni 2016

Av Liljenberg - 30 juni 2016 01:13

Blev Väla i dag med flickorna.
Så stort de är.Inte i min smak men trevligt en o annan gång.
Blev Cubus där jag hittade en kjol till Miranda o footies.
Mollie fick två tröjor

Pop reade massa så de blev detta bla.

Även rea på Lindex.

Fika i bilen innan vi gick in.

Mac Donalds

Mollie köpte ett dockhus o figurer på Br.
Miranda köpte en dagbok med kodlås.
Sen blev de lite annat småkrafs.

I morron kmr jag ha en glad son här.
:Pontus Nya åk.
Han har fått spara till halva o så får han halva av oss.

En glad Timon när vi kom hem.

Av Liljenberg - 27 juni 2016 23:57

Min lilla loppa hade bestämt sig för att i dag var dagen för öronhåltagning.
Hon satt som ett ljus o sa inte ett knyst.Varken innan under eller efter proceduren.
Totalt otippat.Hon chockade verkligen oss.Så modigt.
Hon valde rosa blommor o så stolt hon är.
Jättesöt i dom.

Vi har haft en trevlig dag i två parker o en runda på stan.
Trots vädret var mulet i morse så sprack de upp till en solig dag.

Av Liljenberg - 27 juni 2016 01:15

Midsommar firad med familjen o min lillasyster.
Jag spenderade 4 timmar i köket.

Av Liljenberg - 23 juni 2016 08:20

Ikea Lekoseum Kungsparken Hembyggdsparken
Randyz
Tivoliparken.
Burger King
Yoggiboost
Lite av våra utflyktsmål senaste dagarna.
Trevligt enkelt o uppskattat av barnen.
I dag ska vi till Tyringebadet.
Barnen längtar efter att bada o ute är de inte så behagligt ännu.
Först ska här skalas potatis och förberedas inför i morgon.

Av Liljenberg - 16 juni 2016 23:18

Dagarna har visst tickat på
Nu är de sommarlov för alla barnen.
Skönt o efterlängtat.
Som vanligt var vi ute o åt med barnens farmor o så fick barnen sommarpeng.
I söndes var vi på Tosselilla.
Mollie har tjatat om de varenda dag hela våren.
Himla bra dag med lite folk och perfekt väder.
Vi har varit o plockat jordgubbar,cyklat o matat ankorna i Hembyggdsparken o ätit glass.
Vi har även varit på Förmedlingen.
I morron ska vi till Ikea

Mirandas skolavslutning.Himla fint fastän jag hellre velat ha avslutningen i kyrkan.

Mollies dagisavslutning

Pontus sista dagen på T4.Till hösten 6an på Västerskolan.

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Skapa flashcards