ploppviola

Alla inlägg under juli 2016

Md

Av Liljenberg - 29 juli 2016 09:25

Mac Donalds i går.
Först var vi på Förmedlingen o köpte lite behovsgrejer o lite annat.

Hämtade ut två sådana här brödboxar.
Blev fint i nya köket.

Även Mirandas nya skolväska.

Av Liljenberg - 28 juli 2016 00:28

Spenderat eftermiddagen hos svärmor.

Vi var ute i flera olika parker.
Flickorna lekte som aldrig förr.
Dom var tydligen hästar.

Råggrynsgröt med jordgubbar.Min frukost hädanefter.

Mirrans nya skolväska.
Velat ha länge o nu var den lite nedsatt.

Av Liljenberg - 27 juli 2016 00:43

De är lätt o hitta anledningar att äta gott.
Frukt är som godis så de frossar jag/vi i nu.

De har blivit några badturer till Ugglebadet o så har vi varit på Ölands djurpark.

Två sådana här är på väg till nya köket.

De börjar ta form riktigt nu.

Gårdagens Randys.

Sol

Av Liljenberg - 14 juli 2016 00:52

Spenderade fm i Hembyggdsparken
En sväng o fika på stan o lite i trädgården på kvällen.Soligt o skönt äntligen.
Hoppas på mer sol i morron.
Köket går sakta framåt.

Av Liljenberg - 12 juli 2016 23:29

Drog i väg med flickorna o sis till Hembyggdsparken för lite lek o glass...trodde jag/vi.
Visar sig att dom har stängt även på Tisdagar.
Måndagarna visste jag.Hur kan man bedriva en rörelse:ett café med två stängda dgr mitt i veckan mit i sommaren?
Hässleholm dör ut bit för bit.
Vi stannade en stund sen drog vi till Mac Donalds.

Köksbygget påbörjas nu.

Dagens verk.Fortsättning följer i morgon.
Blev mycket mätande i dag.I morron smackar de på mer.

Jacob lagade mat.2 kg kyckling o en burk vita bönor klapp han.
Krävs mat när man bodybuildar.

Här ska vi äta ngr dagar nu medans köket monteras.

Av Liljenberg - 11 juli 2016 00:14

Pontus ville ha Mac Donaldsmat. ..så de blev de.
Gott men va dyrt de blivit.
Isac tog 20 nuggets.De kostade 92 spänn.


På väg till MD

Miranda behövde absolut tvunget låna min mobil.Hon skulle ta kort på något viktigt. :)

Mina två älsta grabbar.

Lite shopping från veckan.

Himla god kyckling/pastasallad på Busfabriken

Nu har vi ritat upp vårt nya kök.
De blir denna luckan.
Vi har inte riktigt fallit för någon annan lucka förren denna kom ut nu.

Vi blev inspirerade efter att vi satt upp skåp o bänkskiva nere i garaget (som är allt annat änn garage)
Mer som ett allrum.Bilder kommer när knopparna är satta.

Iaf så planerar vi att hämta köket på Tisdag.

Ska bli skönt o påbörja de.
Har ju gått ett år sedan vi byggt färdigt.

Av Liljenberg - 10 juli 2016 01:31

I går var vi på Bio.
Ice AGE 5.
Jag tyckte den var bra.Rokig

Lite fika på Lövet o Stanhäng med syster o tre av barnen.


Av Liljenberg - 7 juli 2016 00:17

De fortsätter o regna..
Vi roar oss med o på lekland.
I går blev de Randys med flickorna o i dag Busfabriken med 4 av barnen o så Stefan.

Randys.
Köade 45 min för mat.
Riktigt mycket folk.

Busfabriken.

När vi kom hem blev de fruktsallad

Frukt är godis.
Så goda jordgubbar o hallon.

Nu tänker jag sova.

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards