ploppviola

Alla inlägg under augusti 2016

Av Liljenberg - 31 augusti 2016 23:26

Man handlar på Lindex för 68 kr.
Tydligen halva reapriset

Kappahl sålde bikinis för 40 kr stycket.
Köpte vars en till töserna I en stl större inför nästa sommar.
Dom åker ner i resväskorna.

Hade denna q krabban ed mig i går på föräldramöten.
Ett för henne o ett för P.

Viktigt med kläder o frisyrer tydligen.

Mollie blev kass i Fredes o missade bästisen kalas tyvärr.Feber o hosta.

Språkförskolan

Fika med syster

Barnen har fått en liten nästkusin THURE
Så klart passade jag på att shoppa till lilla livet.
Newbie är så gulligt.

Mollie har fått nya skalkläder från Kaxs Kappahl.

Inskolning språkförskolan

Mollie gillar hästen där.Hon har döpt den till peppar

Första dagen i ettan.

Här kastrerades Timon.

Lite pizza

Isac o nästkusinen ockuperade garaget

Av Liljenberg - 23 augusti 2016 22:04

Dålig uppdatering här...

Sommarlovets sista dagar kmr i bilder nedan.
Vi har firat 17 årig bröllopsdag.
De blev en tur till Busfabriken med svärmor bla
I dag började skolan för 3 av barnen.
Jacob började redan förra veckan.
Mollie har varit på inskolning på nya förskolan.
Sen var hon på vanliga.
Jag har flängt hit o dit o lämnat hämtat osv.
Jag fick två timmar barnfritt så då gjorde jag ärenden på stan.
Handlat presenter till ett litet nytillskott i släkten.
En liten prins.
Mollie har fått Newbi kofta strumpor o kaxs skalset med jacka byxa mössa bla.
Miranda fick en ny blus o ett par jeans.
Ponte fick en tröja o strumpor.


Av Liljenberg - 12 augusti 2016 01:21

Pappa fyllde år den 8/8.Lillasyster jag o töserna var o gjorde fint.

Min lille skrutt blev kastrerad i Onsdes.
Han är väldigt irriterad på tratten.
Springer på allt.
Hoppas han blir pigg fort.

Mirandas nya skrivbord.Stora donnan börjar snart ettan o längtar efter läxor.

Min fina duracellkanin.

I morron ska vi ha kompisar här.
Handlat på Maxi.
De blir tacos o massa annat gott.

Dax o sova

Av Liljenberg - 7 augusti 2016 09:39

Dessa två sötnosar ville ha Mammatid. ..o mat :)
Dom bestämde Mac Donalds.

Vi satt ute de var kallt o blåsigt.

Sen drog Miranda o jag vidare till jobbet

Söta donnan som börjar bli stor Hon har pratat o fnittrat hela dagen.
Shes in löve. ..
Många frågar tankar o undringar.

Hon ville bli lockig till i dag så jag gjorde en inbakad.
Mollie ville oxå bli plåtad bakifrån

Av Liljenberg - 6 augusti 2016 00:53

Testade en tur på stan i dag.
Mollie lovade dyrt o heligt att sköta sig.
De gjorde hon.
Moster Marie var med så hon ville va extra duktig då.
Bra tyckte jag.
Flickorna handlade för sin månadspeng o jag hittade halva reapriset på Kappahl.

Sen tog Miranda o jag en tur till Maxi.
Miranda ville fila dör så de gjorde vi.

Lättlagat i dag ;)

Av Liljenberg - 3 augusti 2016 23:47

Miranda är förkyld o har lite ont i öronen.
Känner mig själv inte riktigt pigg.
Hängig o huvudvärk o snorig.

Börjar få slut på idéer vad vi ska hitta på om dagarna.
Vädret är ju inte på topp annars hade de blivit havet.

Vi körde till Mac Donalds o hämtade mat sen var vi en timme i trädgården.

Av Liljenberg - 3 augusti 2016 00:13

Vattnet inkopplat i nya köket.

Mästerverk av Mollie.

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards