ploppviola

Alla inlägg under januari 2013

Av Liljenberg - 12 januari 2013 09:39

efter ytterligare en natt med noll sömn känner jag mig manglad o friterad i hjärnan.Är inte van vid såna här vakennätter i vanliga fall.Mollie är jätteförkyld hostar o snorar o har feber.Var hos dr i går men de är tydligen ett virus Måtte hon bli frisk snart.Nu har även Miranda börjat hosta o min hals känns öm.Blir honungsvatten till frukost.I går var vi på stan o jag som bara skulle fika o köpa strumpor till Pontus,hamnade på Lindex underbara vårkläder.1200 kr senare hade Miranda o Mollie fått helt ljvliga bamsekläder:likadana givetvis.Jeanskläning tröja leggings o strumpor.Pontus o Miranda fick strumpor från rean.40 kr i stället för 60Kappahl har halva reapriset:inneskor tunna överdragbyxor leggings tre par strumpor till Mirre o två par strumpor till Molle för totalt 150 kr.Vi fikade på lövet o Malin o Malte var med.I förrgår var vi på öppna förskolan på familjens hus.Mollie petade flera små barn i ansikte o ögon.Hon blir så glad o ivrig o vill känna.Nu ska vi strax ha frukost o gubben ska väckas.Senare blir de tacos o sen kalas för IsacDäremellan ska här tvättas o röjas o kanske en promenad.Ska posta Mirres kalasinbjudningar.Fattar INTE att hon fyller 4Trevlig lördag på er.Snöiga hls Monica

Av Liljenberg - 11 januari 2013 00:18

Har jag lust o ge mig själv.Varför fortsätter jag att äta snask på vardagar när jag bestämt mig för att inte göra de?Gillar inte att jag inte kan ta tag i mig själv fast jag vill o fast jag varje dag bestämmer mig.I sommar vll jag inte svettas o gömma mig i varma kläder.Motivera mig PLEASE.Natti/Monica

Av Liljenberg - 9 januari 2013 08:47

Dåliga uppdateringar pga olika orsaker.Tidsbrist inspiration o så har jag en förkyld bebis.Hostar o snorar o har feber.Tredje tanden framme.

Ska komma på hur jag lägger in bilder från mobilen.Känns som tråkiga uppdateringar utan bilder o här på datan får jag inte kläm på hur jag får in dom snabbt o lätt..


Har även haft besök på min facebook samt här på bloggen av en person som säger sig vilja diskutera kring invandring o pepparkakor negerbullar osv..

Jag har skrivit att man har yttrandefrihet men den håller jag inte tycker en person..Denna person får tycka vad den vill men är inte ute efter en diskussion.De kan man märka genom att denna hela tiden säger att jag har fel tänker fel o att jag ska växa upp osv.De är för mig ingen diskussion utan den person vill bara peka pekpinne o slå sig på bröstet..Konstigt hur mycket fritid vissa har...

NEJ ANDERS DU HAR INTE GJORT MIG NÅGOT MER ÄNN ATT DYKA UPP O HACKA VAR JAG ÄNN BEFINNER MIG.JAG HAR FEM BARN O ETT JOBB ATT SKÖTA O JAG HAR INTE TID O "DISKUTERA" MED DIG O JAG HAR INGET INTRESSE I DE SÅ OM DU SLUTAR VA HÄR INNE TACK!!!

HAR DU SÅ MYCKET TID ÖVER SÅ DU KAN VÄNDA O VRIDA PÅ ALLT SÅ TYCKER JAG DU KAN TA ETT JOBB SÅ DIN FRU SLIPPER FÖRSÖRJA DIG!!!!


Så tar tacksamt emot tips om hur jag blockera dennes ip nummer:


Nu till tandläkaren med Jacob

Bra dag på er!!/Monica


Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards