ploppviola

Alla inlägg den 29 oktober 2013

Av Liljenberg - 29 oktober 2013 23:56

Vi var på Andys i går o barnen var svettiga trötta o glada när vi åkte därifrån:)
Mindre kul var att Miranda spydde i bilen på vägen hem.Blev duschen nattlinne o glass i soffan när vi kom hem.
Jag tände ljus lite överallt.
Stormen ven o välte o hade sig.
Mysigt men synd med dödsfallen o för dom som fick strömlöst.

I dag har jag töserna varit på stan o handlat.Jag köpte mig en skinnjacka o tjocktröja o två leggings.
Kunde inte mottstå den underbara gröna parkasjackan till Mollie.På Lindex då förståss.Tyckte den var dyr men hade 25%(449).Hon fick även två par byxor o en bolero o strumpor.De var 20% på allt på barnavdelningen.
Miranda fick en kläning o ett diadem.Köpte jeans till Pontus.
Vrf finns de så tråkiga killkläder? Samma vanliga tråkiga randiga o mörka.
Men jeansen var snygga men jag efterlyser färglatt o häftiga kläder för killar.
Kappahl hade halva reapriset så där blev de ett par kjolar,ett nattlinne o jeanstunika o ett set till sommaren för Mollie.
Har säkert glömt något. Har inte packat upp de ännu.Blev bara hem o äta o sen vidare till Maxi.
Malin o Malte följde med o sen även hit här.
Svärmor tog Isac Pontus o Miranda på bio.
Jacob kom hem i dag efter tre övetnattningar hos kompis.I natt sover kompisen här.Jag säger bara en sak:tonåringar ett släkte för sig:/

I morron ska jag ha fikagäster o även på Fredag.på Lördag kmr kompisar o vi ska ha smörgåstårta.Min vän hade glada nyheter när vi var där:dom ska ha en liten i Maj?
GRATTIS igen:)

I fredes var vi på Ikea o i Lördes på Spa.

Kul när de händer lite roligheter:)???

Sov gott//M







Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards