ploppviola

Alla inlägg den 4 januari 2014

Av Liljenberg - 4 januari 2014 21:55

Usch jag vet inte vad jag ska göra med Mirandas hud.Smörjer o smörjer med Locoid o Karbamid Locobase men nu har allt exploderat o de poppar upp nya områden överallt.Hennes stackars hand blir aldrig bra.Huden är tunn tunn o eldigt röd..Nu poppar de upp på armbågar knäveck nacken o lite varstans:(
De märks på hennes humör oxå:hon är känslig kliig o gråter för allt.
Ska ringa hud på Tisdag o se om de finns nåt bättre o smörja med.Samtidigt VET vi att hon blir sämre av viss mat/godis/färgämne o vi måste ta en rejäl rejd inom maten.
Funderar på o gå till en homopat o ta reda på EXAKT vad vi ska undvika o exakt var skon klämmer.Tror inte på nåt hokospokus men tror på att de finns en obalabs i hennes kropp o att den kan ställas till rätta o minska hennes problem.
Jag måste sluta med parfym i sköljmedlet men de luktar ju så tråkigt utan.Klart man vill att hon mår bra men liiiite lukt o mjukt vill man ju ha ändå:(
Samma när man ska köpa schampoo balsam duschtvåler.
Finns ju inget godluktande o bara trista vita figurslösa flaskor:(
Miranda brukar peka på alla fina Hello kitty Mimmie Barbieflaskor o säga: de tål jag inte o inte de el de el de.
Sist vi var på Lindex sa hon till tjejen i kassan:jag tål inte detta(nåt fint Barbiegrejs som låg intill kassan)för jag har så omtåliga fingrar.
Dessa bilder jag visar här ska jag maila till en hudläkare o M blev ledsen då hon såg dom:mamma de ser hemskt ut.Nu har hon gråtit o haft sig både under badet smörjningen o fram tills hon somnade.
Pust!Mottager GÄRNA tips på bra produkter när man har känsliga barn.Schampoo tvåler balsam salvor ALLT är av intrese!!
Mollie äter som en kratta o somnade givetvis sen middag medans jag var på jobbet.Isac har varit ledsen o haft ångest o gråtit massa o jag tror jag går ner i källaren en stund så kanske Mollie har somnat när jag kmr upp;)

Ja vem sa att de skulle va lätt??

I morron blir de ev Tropikariet i Helsingborg o så ska vi köpa en madrass till Jacobs "nya" dubbelsäng.

I veckan väntar skolstart två tandläkarbesök ett psykologbesök...änn så länge.
Listan lär fyllas på..:)

En dag i taget:)
Kram på er//M



Av Liljenberg - 4 januari 2014 01:33

De blev Hembyggdsparken i dag.Mata ankor är väldigt kul tycker barnen.
Hemmakväll fick oxå ett besök av oss.
Miranda fortsötter att hosta som en tok o min hosta o feber hänger envist kvar.Dock känner jag mig lite bättre.
Till Mirandas stora lycka kmr hon att få ha ett "Prinsessan Sofia den första kalas" när hon fyller år:)
Jag har beställt grejer från en kalassida på nätet som vi hämtade ut i dag.
Vi har Fredagsmyst o även varit ute o gått en runda i kväll.
Både Stefan o jag är uppe i vikter vi inte vill va i o nästa vecka kmr vi ta ett ryck igen o denna gången måste vi hålla fast.
Sov gott//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards