ploppviola

Alla inlägg den 4 mars 2014

Av Liljenberg - 4 mars 2014 10:48

Jag fick ett erbjudande per mail från lekmer.se om att man fick 100 kr rabatt om man beställde blöjor därifrån med hemleverans.

Jag gick in o beställde ett stort paket pampers up and go o jag la in min kod o de stod att 100 kr var avdraget.

De gick ett par dagar o jag fick hem blöjorna o rev upp paketet o märkte att oj detta är vanliga blöjor med knäppen o dessutom fel antal blöjor(mindre i antal brukar va tvärtom med up and go dessutom)

Jag maialde dom att ni har inte dragit av min rabatt så är ni vänliga o gör deessutom kan ni ge min en kompensation för fel blöjor.Jag kunde leva med de om jag fick ett plåster på såret så att säga ;)

Då mailar en tjej mig att bara du skriver in din rabattkod igen så drar vi av de.Varav jag mailar igen o berättar att efter att jag slagit in min kod raderade jag mailet så jag har ingen kod.Men att de är bara att dra av 100 kr så är saken löst.

Varav hon mailar igen att slå in din kod så drar vi av rabatten.4 ggr gjorde hon så o jag blev förbaskad o skrev att jag har ju ingen kod o ni ska dessutom kompensera för ni skickat fel blöjor.Då börjar hon dilla om att slå in koden för rabatten gäller tex inte på lego.NEJ o jag har inte beställt lego utan blöjor o jag menar att du måste ju som säljare veta vilka rabatter ni går ut med.Men hon verkar helt omedvetande o ofantligt trög(sorry men faktiskt)

Då mailar människan att nu har vi skickat nya blöjor(up and go)

Varav jag menar att jag har inte sagt att ni ska skicka nya o då vill dom att jag skickar tillbaks dom som är fel.Vilket jag sagt att jag inte gör.Dom var ju upprevna o jag hade börjat använda då jag inte hade ngr andra.Jag kan behålla dom men med kompensationen dom sagt.

Då började en annan tjej maila att skriv bara in ditt ordernummer så får du rabatten varav jag skriver ordernummret o då får jag ett mail tillbakas:att vad är din fråga?

I dag kommer dom nya blöjorna o jag packar upp för att upptäcka att dom skickat precis likadana blöjor alltså active fit i stället för mina up and go.

Inga telefonnummer finns heller o jag blir tokig på detta eviga maialde med detta oseriösa företag.

Tvp ggr tidiagre har jag fått söndriga varor därifrån o detta blev min sista beställning därifrån.Vad vill jag med detta?VARNA er för detta oseriösa företag..Så dåligt bemötande o folk som inte förstår vanlig information.Så uppretad är jag:/

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards