ploppviola

Alla inlägg den 30 oktober 2015

Av Liljenberg - 30 oktober 2015 20:27

På er!
Här har de ätits tacos o vi har haft lite extra Halloween mys.
Nu är disken tagen dragit dammsugaren ett varv slängt i en tvätt.
Nu lägga Miranda o sen film o snacks.

I morron blir de jobb för min del o på kvällen ska Miranda på Hallowenfest hos nästkusin Wilmer.
Vi är ditbjudna på Söndag.Ska bli trevligt.

Slutligen vill jag bolla ngr tankar med er...
Jag är riktigt oroad över utvecklingen vi har nu.Alla aylsökande.
Helt klart är de synd om många men de kmr även in folk som inte bör komma hit.Bra väg in (trojanska hästen)
Vi står inför en kollaps.Alla kan inte bo i Sverige.
De finns fler länder i vår värld.Hoppas på ett stopp för detta kmr inte sluta bra.
De verkar som räntorna kmr öka rejält nästa år o även att ränteavdrag ska slopas.
Vi går rätt in i fattigdom känns de som.
Är du oroad?
Trevlig kväll.

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards