ploppviola

Alla inlägg den 22 juli 2015

Av Liljenberg - 22 juli 2015 21:20

I dag blev de fika med dessa två.
En sväng på stan med köp av jeans klocka o klippning för Jacob.
Vi har ätit tacos o Isac har övernattningskompis.

Jag har plockat o grejat o dagen har bara rullat på utan att jag knappt vet vad vi gjort.

Somnar flickor a nu o sen blir de film o hemmakvällgodis.

I morron ska vi hälsa på vår gamla granne.Ska bli trevligt

Dk

Av Liljenberg - 22 juli 2015 01:09

Dagarna rullar på i väldig fast.
S har semester.I går hade jag o P mammasontid. Vi var på Subway o åt o sen Intersport.
Inte mycket som behövs.Han var nöjd o glad o jag likaså.
Sen passade jag på o få mitt hår klippt o färgat.De blev så ljust som jag ville ha de.
Testade ett särskilt nytt blekningssätt som är mycket mer skonsamt för håret. Utan ammoniak.
Dyrare men värt o prova tyckte jag.Köpte med mig ett medel från samma serie att behandla med hemma.En sorts inpackning som ska reparera håret.Första medlet som bevisligen kan de.
De blev en dyr historia men värd var spänn.

Till barnens lycka blev de hämtmat i går.
Ska kännas att de är sommar o ledighet.

I dag turade vi över till Danmark.
Först var de regnigt o vi hade en b-plan:tropicariet o Mac Donalds men de sprack upp o blev en kanon fin dag där. Vi var o åt hur god mat som helst.Bland de godaste jag fått ute.Rejält med kyckling helt i min smak.Har aldrig fått tre bitar innan.
Priset däremot var högt.
De är därför S ser lite ansträngd ut på bild.Hehe
Vi gick o tittade i olika butiker. Jag köpte mig två par byxor o ljuslyktor,Stefan hittade skor.Himla bra priser.Barnen fick köpa lite smått o gott Hittade en trevlig butik i lite stil som Tiger fast billigare. Miranda köpte pennor sudd pennskrin mm till skolan.

Mollie somnade på hemvägen vilket resulterade i att hon somnade först för en kvart sedan.Jag är siste man ut så nu säger kan God natt//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards