ploppviola

Alla inlägg den 4 september 2015

Av Liljenberg - 4 september 2015 19:22

Miranda funderar på vad hon ska göra när hon blir stor?
"Jag gillar ju att göra frisyrer på folk"
Här är Mollie testperson.Måste säga att hon är duktig.Blir hon inte frisör blir hon nog designer.

I kväll blev de varma mackor till mat o i skrivandets stund badar jag Miranda.Mollie är badad.I morron blir de kalas för Miranda.Hos nya klasskompisen Frida.
Jag ska upp i ottan o jobba så jag kan skjutsa henne.På Söndag har Pontus dubbelmatch.
Så ser helgen ut.
Önskar er en trevlig helg//M

Av Liljenberg - 4 september 2015 13:35

Vissa dagar är man bara så trött.I dag är en sådan.Har fejat lite varstans.
Miranda o Mollie bråkar som hund o katt mellan varven.Sen blir dom vänner o de gnäggas o galopperas hejvilt.
Båda vill ha egen häst o hästlekar är på tapeten nu.
Pontus är hemhämtad från lägret.
Trött var han då han hade sovit dåligt
Så han kröp ner under täcket med "plattan"
Miranda har sååååå tråkigt.
De ska hon få ha hela dagen för jag tar mig inte utanför dörren mer i dag.
Bra att ha tråkigt i bland.Hon har frågat om alla Lekland ,kompisar mm.Men nej de blir inget.
Hon hade en övernattning i dag egentligen men den frös inne pga dåligt uppförande vid middagsbordet i går.

Trevlig Fredag på er//M

Någon som har en vit kökssoffa?
Isf är jag intresserad.

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards