ploppviola

Alla inlägg under februari 2016

Av Liljenberg - 17 februari 2016 12:22

Isac var hemma med huvudvärk i går.Pontus likaså

Blixten i ögonen.

[Bild]

Muffinsbak.
Miranda fick med sig i dag .
Dom skulle åka skridskor med skolan.Hon var väldigt förväntansfull.Första gången.

Jag har haft ett viktigt samtal i dag.1 timme o 20 minuter så nu gick luften ur mig o jag är helt slut.Ska strax gå o hämta flickorna o solen skiner.Hoppas på att fylla på energin då.

Av Liljenberg - 15 februari 2016 21:10

Mollie o jag tog oss en sväng ner till stan.
Hon ville fika på Lövet så de blev så.
Sen handlade hon en vit häst för sin Alla hjärtansdagpeng.

Hon höll sitt lilla kuvert med pengen krampaktigt o påsen med hästen likaså.

Av Liljenberg - 15 februari 2016 00:00

Tror aldrig en helg gått så snabbt som denna.
I går var Stefan med Pontus på fotbollscup o jag var ute i snön med Isac Miranda o Mollie. I dag har jag jobbat o sen hade vi biomys där nere.Sune i fjällen.
Lite gott till de.Filmen var uppskattad av dom tre barn som såg.Isac kom inte med på bild.
Sen blev de en film för oss vuxna o lite mer gott.
Nu sova..

Efter utelek blev de bad för flickorna o sen film o fruktstund

Av Liljenberg - 11 februari 2016 21:39

Miranda blev förkyld så i går fick hon va hemma från skolan.Hon önskade sig att vi skulle äta popcorn o se på film.Bara hon o jag.Vi såg Bamse.Mysigt

Hon har varit hemma i dag oxå o vi har bakat muffins.
Även Pontus var hemma i dag då han inte sovit alls i natt stackarn.

Mollie vill gifta sig som sin mamma.
Då måste man ha en blomma med sig o ett diadem på huvudet.
Hon vill gifta sig med bästisen Sofia.

"Titta in i kameran Mollie"
Tydligen väldigt svårt...

Mollie bjöd på dockteater

Bångstyrig o viljestark som få men förbaskat söt är hon denna lilla dam.

Sub

Av Liljenberg - 9 februari 2016 15:24

Lycklig kille fick äta på Subway efter läkarbesöket.

Föräldrafika på dagis.

Mollie visar teckningar från sin dagispärm.

"Här är min plats mamma"

Av Liljenberg - 8 februari 2016 20:23

På Mirandas skola.

Isac Miranda o jag var där i kväll o tittade på F-2:ornas fina alster.Här kmr Mirandas fina:

En bok som Miranda o två av hennes kompisar gjort.

Alla i klassens selfie

Miranda o hennes kompisar skulle ta med en favoritbok som fröken läser för hela klassen.
Denna bok fick jag av min mamma när jag fyllde 8 år.

På skolan innan vi blev insläppta.

Av Liljenberg - 5 februari 2016 20:37

Hur kan tacos alltid va lika gott?
Fina våriga tulpanservetter o tända ljus.Små saker som betyder mycket för mig.

Maten nere o disk o plock i köket är gjort.Tvättmaskinen snurrar.Flickorna har jag precis somnat.

Massa traderaauktioner som går ut från i natt till Söndag.Hoppas på mycket kosing.
Jag har skaffat swisch,så himla bra o smart.

Nu blir de iskall cola zero o dubbelnogat.Första Fredagen på år utan chips el ostbågar.

Go kväll.

Av Liljenberg - 5 februari 2016 15:42

I dag skulle vi för fjärde veckan till logopeden med Mollie.Men redan i går lät hon förkyld o lite hes.Även Miranda kändes inte riktigt kry.
Så jag avbokade tiden.Skönt o slippa stressa upp o i väg när dom ändå är lediga från skola o dagis.
Jacob o Pontus gick till skolan o Isac stannade hemma.Han mådde illa o hade huvudvärk.

Miranda fick en svacka när hon mådde illa men efter lite vila fick hon ett ryck o började ändra om på sitt rum.
Man ser i hennes ögon att hon inte är hundra.
Vi har mest tagit de lugnt i dag.Lite tvätt för min del o plock men inga större tag.
Tacos är förberett.

Trevlig Fredag

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards