ploppviola

Alla inlägg under september 2012

Av Liljenberg - 6 september 2012 09:38

Hej hej nu är jag här igen  

Tiden att blogga finns inte riktigt då Mollie numera sällan somnar i famnen när jag matar henne utan hon flänger o viftar o petar på tangenterna mm..

Sen är hon pigg som en mört o ligger o leker på golvet o då passar jag på o fixar tvätt städ o de där dagliga.


Hon har just nu sin andra stora förkylning o har hostat o snorat en massa...inga tänder i sikte men nu måste dom ju snart visa sig..



Annars rullar dagarna på med de vanliga o massa möten,föräldramöten mm

Man håller sig sysselsatt minst sagt.

Miranda är på dagis tre dgr i veckan o trivs jättebra.


Är fortfarande lika nöjd med min nya samsung...bästa köpet någonsin..


Ska försöka blogga lite varje dag för jag märker att jag glömmer vad jag gjort men min syster var här en dag i veckan o putsade fönster o sen var jag o shoppade en dag..Faktiskt har de för tillfället shoppats lite mindre o stan har jag bara varit på ca en gång i veckan el mindre..Pontus Mollie o jag var på lövet o fikade en dag o Ponte fick köpa en helikopter o så fick han som han säger "tuffa"byxor Miranda o Mollie fick Kappahls helt underbart fina fleecetröjor/jackor.


Nu blir de bilder för resten:   Då har man fyllt ett halv år.

  PÅ väg till stan för fika o shopping.

  STOOR bulle     Glad fis:vi köpte den mössan:såå fin.


  Fina va? Köpte mössorna oxå(har någon barnslig kärlek till barnmössor)   Pontes tuffa byxor.:)


  Miranda prenumererar på en tidning o då fick man detta:-Tack mamma upp till månen:  


  Glad älsling                       Köpte denna,som nu hänger ovanför Mollies     säng(som hon dock inte sover i)

  Pontus helikopter:himla häftig när den flyger runt.


  Detta följde med mig hem den dagen         Vi hade gäster i lördes o fick denna fina blomma.De var Marleen o Patrik o deras två flickor som är lika gamla som Jacob.Dom har en tös till men hon hängde med kompisar denna kväll...Töserna var duktiga "barnvakter"  Vi käkade tacos o hade de trevligt som vanligt...

Patrik eldade i gång som vanligt med sina "roliga" historier osv:

"Hur beskriver man en kvinna? Man tar en man o tar bort allt sunt förnuft!

Han tyckte de var roligt men inte vi  vi tänker mer som tvärtom liksom  


De gör vi snart om igen  Marleen...  


  En av veckans handlingar.


  I går var jag hos pappa:nästa gång tar jag häckasaxen med mig o klipper ner lite..


  I love my new cam(telefonen)


  I morse



  Ha en bra dag på er//Monica


Av Liljenberg - 1 september 2012 23:37

Trevlig kväll i goda vänners lag Vi åt tacos o de är alltid lika gott.Kladdkaka till efterrätt.Nu ska jag krypa ner i sängen o hoppas på en god natts sömnl.sov gott

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards