ploppviola

Alla inlägg den 21 augusti 2013

Av Liljenberg - 21 augusti 2013 22:27

Vardagen är åter här.Skönt på ett vis.
Mycket planerade o packande o tvättande inför skola o dagis dock.
Miranda är överlycklig över att vara tillbaka på dagis efter 10 veckor. Killarna är inte riktigt lika lyckliga men tycker ändå de är kul med kompisarna.
Miranda har varit o klippt sig för första gången hos frisör o satt som en ljus:)
Även jag har klippt o slingat mitt.
Skönt o få bort värsta utväxten o så gillar jag så mycket att ha de plattat.
Önskar man hade tid kraft o hårkvalite att kunna platta de själv o såklart en bra bred plattång.Den min frisör kör med kostade tydligen nästan 3000:0

Jag har åter tagit ett ryck med mitt mat o colamissbruk.
Tredje dagen utan cola o sötsaker.
Kokar havregrynsgröt på morronen o till lunch en keso med nötter tranbär mm
Banan o grape på em o sen vanlig middag på kvällen.
Bara druckit vatten.
Känns helt ok.
Råkade gå upp 3 kilo under sommaren.Nu försvann 1,4kg
Kommer nog slopa colan helt denna vecka o nog framöver.
Hade 4 migränanfall på ett par dgr o tror de beror på bla mitt coladrickande.
Varje glas cola du tar så tömmer du kroppen på Magnesium.
Har köpt flytande magnesium o kan säga att från att ha vaknat med ångest till att de är puts borta.
Gå in o goggla på de så får du se hur viktigt de är för kroppen:)

Nu sömn....//M



Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards