ploppviola

Alla inlägg den 5 juni 2014

Av Liljenberg - 5 juni 2014 16:09

The cleaning lady   

Tjejen som gillar att hjälpa till.



  I går var vi på Gårdsfest på dagis.Blir inga bilder därifrån eftersom jag inte vill lägga upp bilder på andras barn.

Dom var så duktiga o sjöng så fint. Miranda hade fixat o rivit i garderoben under ett antal timmar o tottar i håret åkte av o på o av o på......  

Vi fikade på pasta o laxsallad jag o syster o övriga gänget grillade korv.

Sen bjöds de på jordgubbstårta.

Vädret var inte toppen men iaf inget regn.

Mollie höll sig hyfsat i skinnet  


I dag har jag haft besök utav mina kära vänner Annelie o Malin.Så klart deras fina gossar. Höll lilla Elias o han sov så gott i min famn   

Mollie duracellade som vanligt.Trött o eländig.

Ingen middagssömn för henne  i dag så i kväll ska hon sova så vi får va ensamma i soffan o förtid Fredagsnjuta.Jag är nere på min första målvikt nu så nu har jag ett nytt mål.De innefattar inte så mycket vikt i sig utan mer ett hälsommare levnande.

I morron tänkte jag jobba o så på Lördag fira min mormor som fyller 91 år  Vad söndagen bjuder på får vi se.

Just nu läggs mycket energi på att  bara pussla ihopa allas behov o de vardagliga pusslet.

Lite planering av avslutningskläder o strykning av de vi kommer fram till att dom ska ha på sig.Ev kan något inköp behöva göras.Har etnstyck 15 åring som växer så de knakar så gissar på att bla shorts behöver införskaffas.


För en gångs skull vet jag vad jag själv ska ha o tösernas är färdigt.


Ska bli mysigt o vi har som tradition att gå ut o äta med svärmor o sen får dom avslutningspeng av både oss o farmor o farfar.En runda till Nisses är oxå traditionell.De stora har senare år mer uppskattat Intersport dock.


Nu ska här dukas för pizza.

Trevlig Nationaldag   i morron//M







Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards