ploppviola

Alla inlägg den 30 juni 2014

Av Liljenberg - 30 juni 2014 00:27

Om mitt barn varit i slagsmål?
Några läsare har undrat de, o nej de har han inte.Faktiskt aldrig o inget av våra barn.

Utan barnet i fråga har använt ett tråkigt språk.Inga ord vi använder hos oss men som tyvärr används av flera barn på skolan.

Vi valde o ta till åtgärder medan andra väljer att förneka sina barns inblandning trots att bevisen finns på vår sons mobil.Men men Rom byggdes inte på en dag o människan har en hel del smarta mekanismer o förnekelse är en av dom.

Sen försökte skolans resurspedagog trycka ner mig.Jag påvisade vad skollagen säger o att dom är skyldiga att bemöta oss o vårt barn utifrån dennes behov.

Märkligt hur många ggr dom försökt men detta gör mig bara ännu starkare o jag krigar med fullt artilleri för mina barn.

Jag är beredd att gå vidare till skolinspektionen
om dom inte presenterar mig en lösning från deras sida.

Så var de med de.//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards