ploppviola

Alla inlägg den 6 juli 2014

Av Liljenberg - 6 juli 2014 23:51

Dagen har varit otroligt varm.Kände redan i morse att de skulle bli varmt.Vi stack till Vedema med tre av barnen.Jacob ville va hemma o Isac följde med en kompis med familj, till havet.
Vi grillade korv.
Miranda o Mollie hittade grodor o Pontus mest bara slappade på filten.
Resterande dag har jag solat.Man får passa på medan man kan.Gjorde enkel mat:nudlar.Med falukorv för barnen.

I morgon blir de hemmafix på förmiddag o på eftermiddag ska vi till kompisar på fika.
Tisdag likaså men då blir de även bad för Iaf killarna.
Barnens kusin med barn kmr en dag i veckan så får vi se vad som händer övriga dagarna.Hoppas på fint väder men gärna lite regn o åska på nätterna för o få bort de dallriga kvava.
Godnatt//M
Ps:Är de förresten någon som vill köpa en NY MOLO TERMO JACKA STL 80.MED LAPPARNA PÅ.HÖST O VINTERJACKATER.KOSTAR 1200 I BUTIK.JAG SÄLJER DEN FÖR 600.MAILA MIG ISF DS

Av Liljenberg - 6 juli 2014 00:07

Vi har varit o kollat hus i dag.Ett stort maffigt som såg väldigt fint ut på bilderna i annonsen.Tyvärr var inte verkligheten så, så vi håller oss till vår byggplan o de kmr bli bra.Sista försöket att få ett större boende lite på landet men nä inte meningen.
I bland behöver man se något annat för o faktiskt uppskatta de man har. Lätt o bli hemmablind.
När vi kom hem var vi båda glada åt de hus vi har.Ska bli så kul o börja bygga.Välja golv klinkers inredning.Yes yes yes
Grannen har skrivit på o nu är de på G.
Gonatt på er//M


Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards