ploppviola

Alla inlägg den 10 juli 2014

Av Liljenberg - 10 juli 2014 22:49

Fikat med dessa tre sötnosarna i dag.
Varm dag på stan.Fullkomligen rinner om en.Vilken hetta alltså.
Kappahl hade halva reapriset så jag köpte två tröjor till Mollie o vars en till Isac o Pontus o flickorna fick vars ett paket hårsnodar. 140 kr!
På Lindex köpte jag tre par trosor till Mollie 24 kr, 75 kr bonus)
På Hm tre par bonus trosor till Mollie 30 kr (ord 79)
Billigt o bra i dag.Dyrast var fika som blev 150 för mig o flickorna.

Vi har ätit tacos.Alltid lika gott.
I morron jobbar Stefan sista dagen inför semester så då ska vi fira med Mac Donalds.
Ska bli skönt o slippa laga mat på Fredagen.
I morron ska jag ha barnens kusin med barn på fika o lek.En tjej o fyra killar har hon.
Ska bli kul o ses.De är 8.5 år sedan hon var här.

Hoppas jag kan sova nu.Näsan stormrinner o jag känner mig inte hundra.
God natt//M

Av Liljenberg - 10 juli 2014 00:43

Varmt varmt..rena tropikvärmen.
Men vi har fläktar o ac så vi står ut.
Värre för alla gamlingar som inte orkar med detta.Lite regn o åska Tack! Eller rätt mycket tack!!

Farmor kom o hämtade killarna med till Ugglebadet o jag o flickorna körde o storhandlade på Maxi.
Skönt o få hem mat igen.
Våra barn är inga storätare på middagar men mackor smör ost skinka jouse går de MASSOR!!!
Malin o Malte kom på eftermiddag men typiskt glömde jag plåta.Jag bakade kokosbollar i går till oss.

Vi grillade o mums så gott de blev.

I morron blir de en tur till stan för mig o flickorna.Med oss tar vi Malin o Malte.

Gonatt//M


Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards