ploppviola

Direktlänk till inlägg 30 juli 2015

Vilt till....

Av Liljenberg - 30 juli 2015 22:09

I bland går de vilt till vid våra frukostar.Glas krossas,de spills mm.
(Gårdagens frukost )

Mina murgröna har varit så stora gröna o fina,men tappar nu massor av blad.Både torkade bruna blad men även massa gröna friska blad. De bara dräller ner på golvet.
Jag har vattnat med näring duschat o klippt ner dom.Hoppas de hjälper.

Isac o jag körde ner till Lövet i morse o köpte frallor o kakor.Gott o lyxigt så här på semestern.

I går fick vårt skafferi sig en välbehövlig städning.
Lusten har liksom inte infunnit sig trots behovet funnits sista månaderna. Plötsligt händer de.

Mollie har haft sin kompis Sofia här. Världens sötaste små tjejer är dom.Fnissar o pratar o hoppar o leker o är helt ljuvliga.Jag var borta o hämtade Sofia o lämnade Miranda till storasyster Anja.
Dom bor 5 hus bort.Perfekt avstånd.
Mollie o Sofia höll handen på väg hit.

I dag blev de egengjord pizza.
Gott var de.
På min del är de tomatsås rivost svamp fetaost lök ananas.
Stefan har tomatsås rivost skinka curry ananas. banan
Barnens:tomatsås rivost skinka.

Vi har varit på förmedlingen i dag.
Träffade gamla grannar från Tyringe. Trevligt.

Vi var inom tropicstallet. Hade ingen aning att dom har ett så gigantiskt utbud på saker.Har ni djur så åk dit.Fanns hur mycket som helst till både fiskar fåglar hundar katter hästar gnagare mm.

Nu försöker jag somna Mollie. Hon är rent omöjlig att somna.Upp till 2/2.5 timme tar de.
De kmr bli en stor omställning om 3 v när skola o dagis kör i gång.
Miranda somnar bara huvudet nuddar kudden.
I kväll tog de ca 10 min o hon sa "mamma jag tror inte jag kan somna i dag" Men de kunde hon.
Snarkar högt nu.

Isac har sin nästkusin här på övernattning.
I morron åker dom till Bakken med hans pappa.Kul att Isac får följa med.

Jacob är på väg hem med tåget från Malmö.Han har feber o ont i örat.

Hoppas örondrp o Alvedon ska hjälpa.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liljenberg - 20 november 2016 18:17

Vips där gick 1 månad. Fullt upp med allt. Pusslar o trixar. Vi har firat Stefan och Isac som fyllde år Fredag o Lördag. 14åringen vill inte att jag lägger ut bilder på honom.Drf blir de utan huvud. ...

Av Liljenberg - 23 oktober 2016 23:43


Bio med töserna o lillasyster. Storkarna. Rolig men väldigt högt ljud. Fattar faktiskt inre vrf allt ska va så högt så de sprakar i trumhinnorna? Helgen slut o i morron börjar pusslet igen.Ska bli skönt med höstlov sen. ...

HIH

Av Liljenberg - 22 oktober 2016 23:38

Var en sväng på stan med denna gossen. Lätt o göra honom glad:man går in på Subway :) Miranda var oxå med. Vi var på Hih:s loppis. Köpte fyra par skor o en body till Mollies ena "bebis" Lite andra ärenden o sen till jobbet. Mirand...

Av Liljenberg - 16 oktober 2016 23:28

Pontus på väg till farmor för o fiska. Miranda o jag shoppade i går. Blev ett antal påsar. Mollie ville prova sin Hallowenmask Fixat med julklappar Jag har varit o fixat håret. Jag har dessutom lyckats gå ner 6 kg på 5 veckor. ...

Bio

Av Liljenberg - 3 oktober 2016 20:23

Lillhönans första Biobesök. Hitta Doris. Tre av barnen följde med. Även S. ...

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards