ploppviola

Alla inlägg under juli 2015

Av Liljenberg - 5 juli 2015 23:43

Efter ett riktigt het natt åkte vi till Ugglebadet. Helt underbart o bada
Hade aldrig orkat svettats en hel dag till utan bad.Hade kunnat ligga i blöt hela dagen.
De blev många dopp o vi ville aldrig hem.

De kmr förhoppningsvis
bli många turer dit.Vi köpte säsongskort .

Efter badet blev de glass på Big Daddy.
Batteri dog så de blir inga bilder därifrån.

Nu blåser fläktar överallt o jag väntar på regn o åska.

Orkar inte ligga här sömnlös en natt till....

//M

De blev bio i kväll i vår egna salong.
En film om lådtroll. Verkade inte bli bra först men sen vände de.En riktigt gullig film.

Av Liljenberg - 5 juli 2015 00:32

Så har vi åter haft besök på vår tomt av
"kaninteskiljapåmittoditt"
Tredje cykeln dom går rakt in på vår tomt o tar.Denna gången stod cykeln runt hörnet av huset.Gissar på att personen/personerna såg den från grannens tomt där dom snodde saker från deras bil.

Vet inte hur P ska komma till sin fotbollsträning nu?

Less på människor som inte tänker......

Av Liljenberg - 3 juli 2015 21:40

Parkhäng i dag oxå.Lika varmt som i går.Lika gott smakade geischaglassen

Minanda ville ha inbakad

Äntligen godkänner Mollie att jag flätar henne.

I morron är de jobb för mig.Hoppas jag inte smälter bort i värmen.

Av Liljenberg - 3 juli 2015 01:17

Chips nere ,film sedd.
Tvätten fixad,
Nu ska jag bara somna oxå.

Massa tankar roterar i mitt huvud.
Jag vet inte om de är bra el dåligt. De bara kör runt o allt verkar poppa upp.
Både bra o dåligt.

Vi fick ett glatt besked i dag.De var iof väntat men vi visste inte till 100 % om allt skulle gå vägen.

J kommer in på gymnasie.Hans betyg räckte till.
Som vi kämpat.
Kan med facit i hand säga att jag inte vet hur jag orkat.....men vad hade man för val?

Nu kör vi på med tre nya år.Mycket att bita i men jag kommer inte ligger på latsidan nu heller.

Min son ska ta studenten!

Go natt

Av Liljenberg - 2 juli 2015 21:30

En promenad till Hembygdsparken.
Varmt kan man säga!
Barnen lekte o jag o syster solade oss.Ilsket röd blev jag.Kombination med solningen i går.
Här hemma lagades de tacos.
Inte jättekul o stå o laga i denna värme. .Men fläkten på högsta läget så gick de oxå.
Iskall dusch gjord och nu lägger jag flickorna.
Minanda somnade som vanligt direkt och Mollie ligger här o envisas.

När hon behagar somna blir de lite grillchips o kall cola.En film på de o sen sängen.
I morron ska jag träffa bästis.Vi ska ut o rulla i hennes rullstol.
Hej för nu.

Av Liljenberg - 1 juli 2015 20:32

Mollie gör mat till mig. Tackopaj beställd.
8 kr kostar de tydligen.

Maten tillverkad uppäten o o diskad efter.

Har somnat Miranda men Mollie är envis som vanligt.Har massa rollekar med sina hästar. .

Jag har ett rejält tvättberg som jag ska ner o kämpa med sen.

Jordgubbar o grädde ska ner o sen lite tvtittande innan sängen.

Av Liljenberg - 1 juli 2015 16:17

Då de fanns badvakter badade jag o lillasyster här varenda sommar o på vintern på innebadet .
Pappa skickade ner oss med glass o godispeng
Mycket barndomsminnen härifrån.

Vi har haft en härlig dag o solat badat o ätit gott.
Älskar stället!

Så härligt trött efter en dags bad.


Nu badar Mollan här o sen ska jag duscha av mig kloret.Miranda följde med farmor hem.
Hennes andra barnbarn är där denna veckan så dom ska leka.

Kyckling är framtagen.Tänkte göra kycklingspett o antingen pommes el potatiskulor till.


//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards