ploppviola

Alla inlägg den 10 augusti 2015

Av Liljenberg - 10 augusti 2015 00:17

Helgen försvann i ett nafs. .liksom denna sommaren gjort.
Denna veckan kvar sen kör allt i gång igen.Ekorrhjulet hehe
I går var de jobb o i dag blev vi bjudna på mat o parkhäng.
Jag har klippt Mollies toppar vilket var välbehövligt.Hon valde mellan frissan o mig.
Miranda blev sotis så jag fick klippa hennes toppar oxå.

Jag har börjat namna kläder o skor inför dagis o skolstart.
Lite nytt är införskaffat. Stövlar skor jackor.

Miranda är anmäld till simskola.Dyrt tyckte jag.740 kr för 1 termin.Men simma ska alla kunna så välinvesterade kronor.
I morron blir de parkhäng med bästisen.
Nu lite Candy crusch innan sovläget. Go natt//M

Flickorna har fått nya bilstolar.Givetvis med Frost.
Mirandas Lammi har fått ärva den gamla.
Mollie har varit nappfri i 4 dgr. Hon ska byta alla sina nappar mot en likadan Lammi.
Slutsåld på Maxi o på väg till oss från Lekmer. se

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards