ploppviola

Alla inlägg den 11 augusti 2015

Av Liljenberg - 11 augusti 2015 23:08

Nu har nedräkningen börjat på riktigt. Vissa barn ser fram emot skolan mer än andra.Tror att alla är förväntansfulla i alla fall.
Miranda packar sin väska flera ggr om dagen.Längtar o undrar.Hon vill få skolböcker o läxor på en gång.

I dag har hon lekt med dagiskompisen Milo. Dom blir klasskamrater oxå.

De blev lek både hos dom o här.
Mollie har varit på stridshumör hela eftermiddan. Där är bra krut i den damen.I bland vet jag inte om jag ska skratta el gråta?
Hon försöker styra o ställa o så fort hon inte får som hon vill hotar hon med att gå ut o gå till parken o/el Mac Donalds.
Hon har en pipa som är som högfrekvent att håller man inte för öronen när hon skriker får man riktigt värk i dom.

Hon åkte ner i sin egen säng o där fick hon somna. Hon somnar i vår säng annars.Hon vägrade att ta på sig blöja de skulle hon aldrig mer göra. Hon skulle kissa i min säng sa hon.
Blöjan åkte på när hon somnat.Hoppas hon är på bättre humör i morron.

I morron får vi besök av barnens kusin o då hennes barn.Ska bli trevligt.

På Torsdag blir de havet igen.Hoppas på en varm härlig dag.
Sov gott på er.

Pontus fixar dagens middag Risotto.
Min middag blev gårdagens rester som var ugnsbakad lax med fetaosttäcke

Av Liljenberg - 11 augusti 2015 00:12

Parkhäng.
Vi blev invaderade av massor av småflugor.
Vi stack vidare till Mac Donalds.

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards