ploppviola

Alla inlägg under januari 2014

Av Liljenberg - 4 januari 2014 01:33

De blev Hembyggdsparken i dag.Mata ankor är väldigt kul tycker barnen.
Hemmakväll fick oxå ett besök av oss.
Miranda fortsötter att hosta som en tok o min hosta o feber hänger envist kvar.Dock känner jag mig lite bättre.
Till Mirandas stora lycka kmr hon att få ha ett "Prinsessan Sofia den första kalas" när hon fyller år:)
Jag har beställt grejer från en kalassida på nätet som vi hämtade ut i dag.
Vi har Fredagsmyst o även varit ute o gått en runda i kväll.
Både Stefan o jag är uppe i vikter vi inte vill va i o nästa vecka kmr vi ta ett ryck igen o denna gången måste vi hålla fast.
Sov gott//M

Av Liljenberg - 3 januari 2014 09:00

Försökte komma ut i går.Gick sådär:en liten handling på Maxi fick mig kallsvettig o väldigt trött.
Hade lovat Miranda parken men nej de gick inte.Jag har störig rethosta,är snorig o en konstant huvudvärk o skakig i hela kroppen.
Mollie var piggare i går men hostar o gnäller.Hon har varit däckad i två dygn i hög feber.Knappt orkat titta upp ens.Pi tvi för detta.
Miranda är bättre men har rälig hosta.
I dag hoppas jag på o orka till parken en stund o mata ankor o så barnen får leka lite.
//M

Av Liljenberg - 1 januari 2014 12:11

Min lilla bebis?
Somnade 19:00 i går o vaknade 40 min senare med 39.7
Sen sov hon till o från tills vi skulle lägga oss o var därefter vaken till 03:30.
Sen sov hon nästan till 11:30 o nu sitter(ligger)hon i mitt knä o är varm o väldigt hängig.
Blir en lugn dag för oss
Stefan ska köra o köpa isglass till henne o halstbl till mig.Rethosta from HELL!
Senare blir de bio för Stefan o Isac o Pontus.Nån Dinosaurfilm i 3D.

Vi hade en bra nyår trots allt.De är skönt o slippa asa i väg med barn på dom sena tiderna faktiskt.Trots att de såklart är trevligt oxå.
Killarna sa flera ggr vad skönt o va hemma själva.
Man kan ju träffa folk vilka andra dgr som helst.
Tror vi kmr va hemma hädanefter faktiskt så kan man träffas andra dagar o inte så sent.
Man kan lägga dom små när man vill.
Nu ska jag mysa vidare med min minsta sjukling.
God fortsättning.//M



Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards