ploppviola

Alla inlägg den 12 maj 2015

Av Liljenberg - 12 maj 2015 16:15

Kika in HÄR


           

Av Liljenberg - 12 maj 2015 10:49

Perfekt när man vaknar o känner att i dag ska jag köpa nyttigheter i affären o börja mitt nya liv.Tänkte mig keso avokado o makrill till lunch.
Går ut från affären med Västerbottenpaj nogat o cola zero
Skönt när hjärnan lyder hehe

Isac är lämnad.Flickorna likaså.
Jag städar min garderob

Jag har lyckats gratta svärfar på hans födelsedag...en dag för didigt.
Höll på o gratta honom i helgen oxå

Vet mycket väl när hans dag är men hjärnan spelar mig massa spratt.
Hade jag inte vetat att de beror på stress hade jag trott att jag blivit dement


De var tänkt att de sista skulle göras där ute i dag.Alltså klinkers men vädret är emot oss hela tiden.
Mån Tis förhoppningsvis.

Värsta montstermånaden är kommen.
Bilskatt husskatt alla lånen mm
Summan är mer än Stefan tjänar i månaden.
Härligt!





Av Liljenberg - 12 maj 2015 06:44

Vaknade 03.00 av att Mollie var uppe o letade efter sina nappar.Upptäckte att jag hade ett pågående migränanfall med massa aura.Blixtar o dunder o tung i huvud o ansikte.Två värktbl o så ryggläge.
05.00 vaknade jag av att en katt jamade o skrek som en galning.Smällde igen vårt fönster o somnade till kl 6:dag o gå upp.Ny dag nya tag.Isac åker på skolresa o flickorna o jag ska vinka av honom.
Till Karlskrona o Boda borg
Sen mot dagis med flickorna som ska springa vårruset.
Jag ska fixa till här hemma.Känner för o rensa.Brukar lätta trycket i själen.
Tack för att ni läser o finns//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards