ploppviola

Alla inlägg den 24 maj 2015

Av Liljenberg - 24 maj 2015 23:23

Nu ska detta testas.

105 varor ska dom levereras hit i morron.
Jag räknade ut att jag tjänar på detta då jag slipper frestas av allt gott när jag går o handlar.

Först ska jag o ett av barnen till doktorn.Flickorna ska va hos farmorn

Sen ska en middagsidé kläckas o tillverkas.
Tungt just nu på den fronten.Ett himla ståhej för en liten stund vid bordet.

Nu ska jag iaf sova o i morron vill jag va frisk..tack.
Go natt//M

Av Liljenberg - 24 maj 2015 16:29

En i munnen o en i var hand.
Lillan är trött o får "tutta" lite.

Vi har varit i trädgården o fixat lite.Stefan har klippt gräset o jag har sopat lite o plockat skräp.
Orkade egentligen inte men gick på viljan.
Sen fick jag så klart ett migränanfall


Miranda leker hos Malte o Stefan ska hämta

Först inom affären o fixa lite gott till frugan.

Mollie o jag myser soffan med en film.Flickan o räven.

Orkar inte mycket mer i dag.
Stefan står för maten o de blir kycklingrullader.
Nån tvätt ska jag nog få i.Resten för vänta till i veckan.

Tänkte ha städat tvättstugan till sommarlovet.Jag vill njuta av sommaren o inte känna städet lura o passa på mig i varje hörna.
Ska försöka o blunda o bara vara..iaf i bland

Nu ska jag hindra lillan att somna.Inte läge.
//M

Av Liljenberg - 24 maj 2015 01:01

Hade små skruttar på besök i går

Edvin o Truls.
Barnens små nästkusiner.

Till Våra barns stora lycka blev de lösgodis.

Golvet där ute är lagt o fogat till min stora lycka.

Tack till fågeln som inveg golvet med en stor skit.Hihi

Jag har lyckats dra på min en dum förkylning.Feber huvudvärk o konstanta nysningar ont i halsen.
Jobbat har jag gjort trots mitt mående.
Kallsvettig o bedrövlig.

Vi åkte för o kolla Jackes match.Hade bunkrat upp med mutor till flickorna.
Men de blev ingen match då motståndarlaget varken bemödade sig med att komma el höra av sig.3 poäng till oss.Tack då.

Isac bjöd in oss till farmor o farfar så vi åkte dit o fikade.

Jag har grejat i
klädkammaren.Jag måste rensa ut en massa grejer.Saker gör mig tung i själen.Röra likaså.

Nu sova..go natt//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards