ploppviola

Alla inlägg den 8 maj 2015

Av Liljenberg - 8 maj 2015 23:56

Mätt som bara den.
Mollie somnade till Slut.Hon råkade somna kl 15...
Ser film.
Snart sova.
I morron jobb.

Av Liljenberg - 8 maj 2015 13:33

Så lätt de är att veta vad andra behöver o hur deras liv ser ut.
Finns ju inga som vet så mycket som dom som inget vet.
Man tror sig veta hur andra ska göra.Vad deras familjer behöver.
Men de som funkar för er kanske inte funkar för mig?
Dom valen jag/vi gör har inte tagits i en handvändning utan är noga uträknade efter konstens alla regler.
Va inte så snabb med att dömma.De behöver både du o jag bli bättre på.
Man kan inte läsa sig till allt och sen tro sig veta allt.
Dåligt samvete mår ingen bra av så de kan vi väl sluta att ge varandra.
Tack!
Tack för mail med era funderingar ang om våra barn är uppe kl 20 el 21.Samt andra frågor som gjort vissa bekymrade.Kanske är du samma person som varit här o snokat runt o tyckt innan?

Jag gick ner till stan med flickorna för här kör vi med Fredagsgodis.
Hittade fina byxor till Isac.Fick köpt frimärke o fick handlat fredagsgottet och lite andra behövligheter.

Miranda körde sin dockvagn så stolt.Så stor hon ser ut.Som en riktig skolflicka.Hon kmr reda sig gott i skolan.
Tänk att hon gått i från att va så blyg till en tuff självständig tjej.

Lilla Mollie
Inte så liten längre.

Av Liljenberg - 8 maj 2015 10:20

Underbar inredning bla klicka HÄR


                        


Sugen på att handla lite till flickorna(mest behov just nu)

Miranda:          

Mollie:



         

Av Liljenberg - 8 maj 2015 08:20

Orientering för en kille.
Andra killen vilar.Migränkänningar
Tredje killen i skolan.Nationellt prov i matte.Muntligt.Hoppas allt hans slit ger utdelning.
Flickorna har spelat o nu fixar Miranda Mollies hår.
Jag väntar på att få gå till stan.Ska köpa byxor till Isac.Sent o öppna 10.00
9.00 hade varit mycket bättre Som Apoteket.
Flickorna är förkylda o Miranda har snarkat hela natten.
Ska bli skönt att komma ut o gå lite.
Har en gubbe i nya köket.De har blivit ett kalldrag i ena väggen så de åtgärdas nu.
En målare är på plats.Husgrunden ska målas.Klinkerset där ute går inte lägga i dag heller.För blött.

Nu fixa till hemmet.
Go Fredag
//M

Visst Blev hon söt.

Av Liljenberg - 8 maj 2015 00:15

Hittade en fräck lampa på Rom 21
Länken jag la in i går.Kika gärna in där.Massa coola originella saker.
Jag letar röda mattor just nu.Tänkte ha de i kök o matsalen.

I morron är flickorna lediga o vi ska till stan en sväng.
Isac behöver byxor.Han har växt på längden o jag kan rensa bort de mesta i byxväg till honom.
Han ska på skolresa nästa vecka så jag ska fixa o packa inför de.

Flickorna Har blivit förkylda o de var ett tag sedan.
Miranda hostar o hon sa att hon känner sig dålig.
Stefan var nere o köpte glass fall i fall...som hon sa.
Vi tog enkel kvällsmat i dag.Stekt o kokt ägg o bacon o så grovbröd till.Gott
Inte baconet förstås hiha
I morron är de disco o Pontus o hans kompis ska gå.
Nu ska jag göra som övriga gänget:sova.
Go natt//M

Denna Vill ja ha.Men eländet är dyrt så de kan jag glömma

Detta Har jag köpt till Miranda.Jättefärgglatt o fint.
Har hennes gamla på tradera.Redan uppe o 143 kr.
Går inte o ha Bamse när man ska bli skoltjej

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards