ploppviola

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Liljenberg - 8 februari 2013 11:19

Vilken härlig känsla denna fredag:jag/vi har varit godis kak läskfria sedan i Lördes o nu känns de så välförtjänt o gå o äta ett geischa o hälla upp ett glas iskalla cola zero.

Jag har minskat 3 kilo men varit konstant hungrig hela veckan.Har dragit ner på flera mål el dragit in dom o ätit en portion mat bara =)

Känns faktiskt redan på magen o jag vågade tom ha jackan uppknäppt på Maxi o nu vill jag bara fortsätta o bli av med onödiga kilo.

Fredag o lördag unnar vi oss gott men övrig vecka blir fri från allt onödigt.


Miranda o Mollie ska firas i morron o jag har precis gjort negerbullar o Malin kommer att göra tårtan..Eller du håller på va!? =)


Vi ska bjuda på hämtpiza:helt perfekt.Ett par tre familjepizzor.Så stressfritt o skönt i veckan o de enda jag behövt tänka på är städet o den vanliga mathandlingen.!!!


Sen att vi blir färre gäster änn väntat gör heller ingenting:lungt o skönt kalas!!!


I veckan har vi även provat på två dagars datafritt för barnen vilket först blev ett skri men sen visade sig väldigt lungt o skönt för dom.Isac sa flera ggr att nu kan jag sitta o bara göra läxan o koncentrera mig.Inget som stressar o inget som bara ska avslutas på spelen hela tiden osv...


Så de rekommnederar jag till alla föräldrar!!!!


Mån o Tis är spel o lekfria o jag fick lägga mycket tid på o hjälpa dom med läxorna så i Onsdes kändes de så avslappnat o skönt.


Miranda var hos sin farmor i går o packade tom med sig "nattakläder" som hon säger men framemot kvällen så ångrade hon sig o kom hem.Skönt tyckte jag =)


Tänkte gå tillbaks o lägga in lite gamla bilder eftersom jag inte fått in julbilderna på datan förrens nu o jag har tidigare lovat att visa er lite av dom=)


                       

Trevlig helg på er alla!!//Monica


Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards