ploppviola

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Liljenberg - 13 februari 2013 10:03

vatten dövar hunger......=)


Batningen pågår o de är andra veckan nu vi kör godis o kalorifattigt.Eller helt godisfritt men lite kallisar måste ju hjärna o kropp ha för överlevnad.

Känner mig maximalt motiverad eftersom jag nu är två kilo under strecket..Alltså 5 kilo lättare redan...=)


De blir färre måltider o när jag väl äter är de mest grönsaker.En väldigt grov superbrun smörgås mitt på dagen med tomat sallad gurka o på kvällen någon slags sallad.Tonfisksallad har de blivit o i dag blir de laxsallad.


Man lägger sig hungrig o vaknar hungrig men ett par glas vatten o en mörkt knäckeflarn så är man i gång..


Ska lära mig hur jag äter nyttigare men just nu rensar jag kroppen på celluiter och massa skit som lagrats...

Jag funkar bäst om jag bantar 100%  o då gör jag så här..


Frågor på de? ;)


I dag har jag Miranda ledig o vi har bakat muffins.

Hon har tuggat i sig o jag kan bara konstatera att :ja de luktar gott =)


Två dagar till fredag o de längtar jag till.Ett geischa o ett glas iskall cola står på menyn då =)


Trevlig dag//Monica



Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards