ploppviola

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Liljenberg - 15 februari 2013 12:19

Äntligen Fredag =)


Veckans absolut bästa dag!!


Gick till stan med Miranda o Mollie o shoppade för deras födelsedagspengar.

Miranda köpte två par leggings samt två toppar o Mollie köpte en set med tunika och leggings o tre t-shirtar
 o en gosig filt.Givetvis på Lindex.

Var nog nåt mer som jag tillfälligt glömt.


Var inom Hm o Kappahl oxå...


Först var vi på lövet o åt frukost/lunch.Tog en tonfiskmacka.Lämnade faktiskt en bit:inte likt mig men märks att magen inte klarar lika mycket mat,vilket är positivt!!

Eftersom semlan uteblev häromdagen pga bantning åt jag den i dag :)

Colan var iskall o jag var nöjd!!


I dag kände jag på jackan att den var lite större upptill.6 kilo är borta o ska så förbli..


Snart kommer Malin o Malte på fika o snackstund o lek för de små..


Mollie sover gott i vagnen o vi fick en skön ognällig promenad.

Längde sedan jag kunnat gå eftersom Miranda varit gnällig o inte orkat gå.


I går firade vi alla hjärtansdag  med att äta tacos tända ljus,blåsa upp hjärtballonger o så så fick barnen o Stefan vars en present.Jag fick rosor o fina hjärtan.

Av svärföräldrarna fick vi en blomma o två kartonger choklad o två paket kakor.Sparat tills i dag.

Vi var hos Malin o Malte o lekte på förmiddan.


Händer inte så värst mycket mer änn de.Vi kör på med vårt vanliga datafritt Mån plus Tis o då är de läxor som gäller.Isac har nu två veckor haft alla rätt på prov så visst ser man resultat.

Han blir mindre stressad o klarat att fokusera mer på läxor när inte spel stressar honom att ständigt slutföra något.Pontus piper o försöker få spela en liiiiiten stund efter läxor men nej Onsdagar är sagt o så blir de!!!

Hans läsning tar fart o snart läser han flytande.Han fortsätter att gå extra hos resurspedagog o träna både läsning o stavning.


Nästa vecka är de sportlov o en dag blir de Andys o en dag Skånes djurpark.Pontus har cup .Jacob likaså plus att Jacob o tre till i hans lag är speciellt uttagna till en cup i Sölvesborg.Tränaren ringde i går o berättade detta.Roligt eftersom Jacobs liv BARA innehåller FOTBOLL!!!


Han o kompisarna kmr ta tåget dit själva...:0


Svårt o smälta att han fyller 14 om 2 månader...=)


I kväll blir de varma mackor med mycket ost o grillkrydda.Sen sourcreem chips för mig o lättsaltade för Stefan o geischa så klart o så klart iskall cola ej att förglömma :))


Trevlig helg på er alla!!!


//Monica

















Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards