ploppviola

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Liljenberg - 2 maj 2013 21:18

Två nybadade damer som för övrigt slocknade pang.
Miranda hade en skrikattack då hennes exem bränner o svider.De har exploderat igen o värst är dom mellan lår/skinka där hon dessutom blir varm o de kommer svett i exemen som då såklart gör ont.Men även arm o knäveck,armbågar knä fötter fingrar handlederna nacke o halsen är bombaderat
:((
Smorde henne mer med cortison änn med mjukgörande:(((
Snart går jag till alternativmedicin med henne.
Inte EN enda gång har cortisonutskrivarna(läkarna)velat diskutera vrf hon får exem utan bara denna ständiga symtombehandling jämt.
Dock märker vi själva att hon blir sämre av lösgodis:färgämne o av Kiviks päronjuice:vilken hon tyvärr älskar.Så klart försöker vi minska dessa intag.

Somrarna är värre pga sol svett värme.Trist nog så uppvisar Mollan samma hudproblem.:(

Men men..
En god nyhet är iaf att vi ritar på tillbygge:)))
Nytt kök.Ny uteplats.Nytt tvrum.Mollies rum mmmmmmm :))))

Nu film med mannen min

Av Liljenberg - 2 maj 2013 18:03

ALLA SOM KOMMENTERAR KMR INTE VINNA;)) UTAN JAG DRAR SLUMPMÄSSIGT EN VINNARE

Av Liljenberg - 2 maj 2013 18:00

Vill du vinna dessa läckra chokladbollar??
Gå då in i min blogg o lämna en kommentar innan den 12 Maj.
Du kan skriva vad som helst,enda kravet är att du skriver ditt namn.Enkelt va?? ;)))

Av Liljenberg - 2 maj 2013 16:05

Vi kom i väg till parken efter massa"ska bara" ;)

Jag skulle bara hänga en tvätt till, bara fixa de o detta.Blev lunch för mig på altanen.Hur härligt som helst.
Kläderna torkade i ett nafs.Också helt underbart:)

Vi bredde med "rullemackor" tog med "drickamedsugrör"o gick o hämtade Pontus på skolan.
Sen vidare till gjutareparken för fika o lek.
Nu har jag fixat tacos som ska förtäras i kväll.
Mollie fortsätter sin skövling o förstöring o "framplockarfart".Bla ett köksskåp åkte på utrensning ;)))
I kväll ska töserna badas o i morron kmr moster Marie på besök.
Trevlig kväll

Av Liljenberg - 2 maj 2013 09:35

Maxibesök på morronen.Dagens klipp blev foppatofflor till Isac för 49 kr samt 10 pack Twix för 19 kr
Lite andra förnödenheter inför helgen o frukt o grönt blev de oxå:)
Mollie somnade i bilen o sover nu gott så jag tänkte ta ett varv med snabeldraken o sen äta lite lunch o så ut i de soliga med töserna.Miranda ska gunga högt högt på gungan säger hon:).Någon som vill hänga på??Tvätten ska ut på min härliga altanTrevlig dag//Monica

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards