ploppviola

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Liljenberg - 13 maj 2013 21:19

Köpte denna fina dress till Miranda o Mollie:helt underbar på juu:))
Har jag sagt att jag älskar Lindex??;))))

Av Liljenberg - 13 maj 2013 18:39

    Shopping på Lindex.

Shorts och tröjor till killarna o leggings o klänningarna till töserna....:))

Leggings o byxor o strumpor till mig.

Promenad upp till stan där jag spenderade hela förmiddan.

Hämtade hem barnen o sen läxor o plock.

Nu grillning

Fct

Av Liljenberg - 13 maj 2013 15:10

                                       

I går var vi på förmedlingscentralen i Tyringe:länge sedan vi var där,dom har mycket fint o billigt(dock inte allt)Jag köpte bla ögonskuggor o nagellack för tio kr stycket.Sen den fina ugglesaken som står på vår trappa nu:)

Barnen fick köpa vars en liten sak o köpte chipas o godis. Stefan köpte sig en munkjacka.

Vi fikade i deras cafe.

Lite lek på gräset där o sen hem o grillade.Gjorde min potatissallad o så vanlig sallad o fetaost:ett måste i sommar!

Min o Mirandas favo.Killarna äter hellre Halluomi.

Stefan fick klippt vårt gräs o jag grejade i vart enda hörn utan o få nåt gjort:(( aja kmr ju alltid fler chanser o städa;))


De var gårdagen de:)

Eftersom jag har strul med att lägga in bilder från min mobil så kmr dagens bilder senare.

Kan iaf avslöja att de stod shopping på mitt schema i dag:))))


Nu ska här göras sallad o läggas kycklingfileer i grillolja.Till de tar vi gårdagens potatissalladsrester


Vi har Franssons bygg här en trevlig kille som heter Kenneth fixar nya stuprör o rör till oss.

När han är klar ska vi plattsätta på framsidan:))Jags ska ÄNTLIGEN få mina rabatter som ska vara gjorda av marktegel:de ser jag fram emot:)

Trevlig eftermiddag på er//M

Av Liljenberg - 13 maj 2013 15:03

Testar o lägga in bilder igen:strul med bloggplatsen

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards