ploppviola

Alla inlägg den 24 maj 2013

Av Liljenberg - 24 maj 2013 16:50

Mamma;)) Iaf om man ska tro Pontus:)
Han skrev ett gulligt rosa meddelandet till mig i veckan när jag blev dålig.?

I går hämtade vi kakorna som Isacs klass sålt.Blev en vinst till klasskassan på ca
10 000 inte dåligt alls:)

Så nu har vi kakor även till våra fikor ett par dar fram :)

I morse fredagshandlade vi,hem o satte i kyl o frys o sen vidare med Mollie till svärmor o så till tandläkaren med Miranda.
Handlade mest om hennes bett(överbett)
Fick bannor för hennes nappanvändande vid insomningen:(
Dumt nog så var hon nappfri mellan Sepember o November men fick sen ett ryck o gallskrek en natt varav en förälder(som inte var jag) gav henne nappen o så var vi på ruta 1 igen

Så jag bestämde att IDAG ska de ske o vi var o köpte en snuttekanin som ska heta Silvia o ett prinsesskläning.Belöningsgrejer för nappen o denna gång kmr vi BÅDA va stenhårda o inga återfall kmr tillåtas.

Ska försöka trappa ner på Mollies användning dessutom.

Vi fikade hos svärmor efteråt

Isac fick lite kläder.Kappahl kör med ta tre betala för två fortfarande.
Fick 200 kr i bonus o 25% på ett plagg så de blev billigt i dag :)

Jag var o köpte blått nagellack o en parfym till mig själv.Luktar verkligen svingott!!!

Vi ska snart äta pizza o sen ska Isac köras till bian där han ska se Epic med två kompisar.Pontus ska köras till en kompis där han ska sova över.
Sen ska här ätas godis o snacks o kolla film.
Ska bada lite barn först bara.
I morron firar vi svärfar som fyllt 67.
Även svärmor firar vi(morsdag)
På söndag ska min mamma firas o vi ska hinna med en grillning o jag ska jobba några timmar.
Trevlig helg//M









Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards