ploppviola

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Liljenberg - 8 december 2011 18:53

ja i dag kom han tomten till vår boning o la lite klapapr i förskott(hhaha)Nädå de är jag mamman i huset som köpt lite smått...Pst::hemligt!!!! Man kan säga så mycket som att de finns folk häromkring som inte uppskattar min shopping lika mycket som jag......  

   Världens finaste babybok   Dessa rejäla goretexkängor till Pontus,,,köper ALDRIG maxis el andra billiga skitkängor igen som varken håller väta el värme o går i sönder i stort sett när man tittar på dom


  Olja för magen o amningsbehå


  Häftiga byxor Pontus ska ha på julafton


  Kängor till mig


  Åhh denna helt fantastiska babysittern



Så nu väntar vi bara på vagnen


I dag gick vi till skolan,så skönt o gå igen.....


Sen hem o tog bilen o hämtade lite paket här o var  


Min vän ringde o ville att vi kom på frukost så de gjorde vi.......


Sen har jag fixat o trixat här hemma med de vanliga vardagliga grejset......


Miranda sov middag utan blöja o inga läckage..så duktig tös!!!!!!


Pontus var i kyrkan efter skolan o Stefan hämtade dom...

Jacke var på fotbollen o nu har vi käkat middag..vissa åt pytt i panna o andra åt tacosrester


Snart ska barnen göras vid o vi ska se film o äta nåt liiiitet gott..


I morron ska svärmor lämna barnen på skolan o Stefan ska ha Miranda o jag ska till mödravården på kontroll plus dricka äcklig blask´:glukosbelastning.....


Ha de//M



















Detta blev de denna leveransen:


Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards