ploppviola

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Liljenberg - 16 januari 2012 21:58

Fick Miranda göra i dag i Hembyggdsparken..Hon var lika lycklig för de De var hårt men tydligen brydde hon sig inte om de.. Hon gungade även en stund o vi gick o tittade på ankorna o lite på naturen..hyfsat lättroade är dom i den åldern....

Får lite dåligt samvete att vi bara går här hemma o städar o pular o tvättar o grejar o hon hamnar en del vid teven....

fFrsöker ta fram pärlor o målargrejer/lera o hon leker stundtals men sen vill hon alltid gå in på Isacs rum o se antingen Nicke nyfiken el Apan som hon säger el Lejonkungen...


När vi kom hem så blev de småpul med de vanliga puleriet som tvätt disk o lite packning av saker jag sålt på tradera under helgen....


Min kära vän ringde o vi pratade alldeles för länge om man nu kan göra de?Har gått ett tag(några dar sen vi pratade)så vi hade mycket att ventilera...  


La in fler auktioner på tradera o nu är jag uppe i 46 stycken så jag lär ha o göra i nästa vceka..kul med lite extra pengar o sysselsättningen,inte för att jag inte har o göra men de är kul o göra nåt annat änn att städa i bland juh...


På tal om städa så blev de lite dammning tvrummet i dag,tv plus möbel o högtalare o bokhyllan..inte klokt vad de dammar igen snabbt..Man får blunda i bland men nu gick de inte mer så nu är de gjort...


Tvättstugen fick en del besök o faktiskt tyckte jag mig se hur högen sjönk??Nästan omöjligt här,måste bli srtängare med att barnen inte får kasta rena kläder samt kläder med minifläckar man kan putsa bort med en nagel i tvätten..Förklarar för dom gång på gång att jag INTE tycker de är roligt att tvätta o att jag gärna ser smutsiga kläder i tvätten men så ska dom städa o de går fortare o kasta i tvätten änn att vika o lägga tillbaks på sina klädfack....



Nu har jag valt ut klädskåp o sittmöbel till hallen som JAG vill ha o så kmr de bli  Stefan är väldigt svävande i sina svar men de tolkar jag som ett stort JA o snart ska dom inhandlas..Skåpet var tom prissänkt..Han hotade att bygga sittmöbeln själv men de kan ju knappast vara så lönsamt o man räknar material o tid juh  väggpanel är nu uppe på fler ställen(bilder kmr i morron)I morron ska sista takplattorna upp o sen blir de lite underjobb som måste göras som inte syns men tar tid...


Nu ska jag slänga mig i säng o hoppas på sömn,bebisen fullkomligen vänder ut o in på mitt inre...härlig känsla..Kan inte fatta att vi snart ska få se vem de är!!???


Sov gott o på återläsande!!!//M









Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards