ploppviola

Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Liljenberg - 17 januari 2012 20:03

är jag.....

Mot perfekta människor som helt o fullt tror att dom är felfria o sen kör över alla med sina perfekta ideer o inte kan lyssna på andra infallsvinklar.....får rysningar!!!!

Ska starta diskussioner hela tiden o vara enkelspåriga o hitta fel i allt man säger skriver gör!!!!


Hua orkar verkligen aldrig mer diskutera med dessa personer så nu är dom borta o jag ska pusta för fy vad de tar på ens energi...

Av Liljenberg - 17 januari 2012 10:52

Killarna lämnade på skolan..

Handlat på Maxi

Röjt i köket

Slängt i en tvätt

Snabbdammsugat

Torkat golv


Strax tar jag mig en kycklinglunch o läser nsk


Blir inget hämtande av killarna i dag.Pontus går med kompis hem o Jacob o Isac går hem själva i hopa med kompisen Alex


Jag har verkligen fått en senilhjärna nu..Först glömmer jag flytta över pengar till rätt konto så jag kan handla,sen går jag här o väntar på blankett att fylla i o skicka till försäkringskassan så bara slog de mig nu att:ah den har jag ju skickat in..så här kunde man gått o väntat..Var nära o ringa o fråga var den blir av..Tur att jag inte skämde bort mig då  


Eftermiddagen kommer gå åt till att göra sallad till kvällens lasange

Samt tvätta,har gett mig fanken på att knäcka berget!!!!

Sen vill Jacob baka kärleksmums så de får vi göra..Man får offra sig för de goda i bland  


I morron ska vi gå till Bvc på treårskontroll med Miranda....hon säger att hon inte ska skrika så de får jag hoppas....sist vi var där vägrade hon allt,men de är över ett år sedan,kanske tom 1½ år???


Nu pinglar min kyckling så på återhörande!!!Ha en trevlig dag på er!!//M








Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards