ploppviola

Alla inlägg den 20 januari 2012

Av Liljenberg - 20 januari 2012 14:35

Märkte just att solen skiner o de är ju lite mysigt!!! Dock hade jag velat att de var sol med ett vitt landskap o att gårdagens snö hade stannat kvar... men kanske de kommer mer!?


Jag har varit fullt upptagen i dag med att handla massa mat o nu menar jag massa som i massa!!! Först lämnades killarna på skolan o sen skulle Miranda o jag snabbt ner till Maxi o köpa alla "torrvarorna"som tex hårskum schampoo socker o ja saker som inte behöver va i kyl o frys..så de gjorde vi o sen vidare till tandläkaren med Miranda..dom ringde i går o undrade om vi kunde komma i dag så de hade varit bra o ha de gjort tänkte jag..Tji fick jag för fastänn Miranda lovat mig dyrt o helig att gapa JÄTTESTORT o inte skrika så var de just vad hon gjorde o inte gjorde..Hon gapade alltså inte o så skrek hon,el skrek är o överdriva:hon gnällde o smågrät..


Så vi fick en ny tid i Maj så hoppas jag att hon kan gapa då,annars får vi väl ha en tid till,,man kan ju inte tvinga dom heller...


Vi stack hem o åt lite frukt o sen vidare till Maxi för o köpa alla kyl o frysvaror samt tvättmedel mm..Jissus min vagn svämmade över o nu har jag riktigt ont i kroppen efter allt slitande in i huset med varorna..Sen var de dax o hämta killarna på skolan..Isac kom med sin fröken storgråtandes...ambulansen hade varit o hämtat hans bästa kompis då dom lekt en lek som hade spårat ur lite o dom hade tappat killen så han landade på huvudet/nacken..

Han känner sig skyldig o har gråtit massor stackaren...killen var med på leken  o ingen aade ju en tanke på att de skulle bli så här..Hoppas bara allt går bra o att nacken klarat sig..Frågan jag har är bara var är lärarna när allt händer.för ingen se r u nåt någon gång!!!


Farmor var o hämtade Jacob på skolan o dom har varit här o hämtat kläder o lite grejer så nu sover han där tills i morron..

Dom ska sätta i hopa tipssystem som vanligt...


Här hemma blir de datan för min del nu nån timme o i kväll blir de tacos som är förberett redan o sen film o chips o godis.Dock en tidig kväll då stefan ska ge järnet i morron med hallen o försöka få hem massa byggmaterial samt börja flytspackla toadelen...


Hoppas ni har en fin fredag o att helgen blir bra!!//M






Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards