ploppviola

Alla inlägg den 27 januari 2012

Av Liljenberg - 27 januari 2012 14:00

Ah i bland blir jag trött...trött på att alla ska lasta sina problem hos mig o att jag ska va den som ska höra allt om alla om inte har pengar mat el andra problem..Jag har oxå bekymmer o jag har saker som jag dagligen kämpar med..mitt liv går inte i glamour o jag buktas med problem  skolan,syskonbråk,pengabråk,relationsdiskussioner av olika slag..Jag kan tackla detta bra vissa dagar sämre andra dagar men vad jag tycker blir för mycket är när jag ska bli uppringd o få höra allas problem o den o den den o den...hallå jag stångas med mitt eget oxå o jag behöver min energi till MIN FAMILJ!!!!!


Jag lyssnar gärna men inte till varje pris o precis på ALLT hela tiden.....särskilt irritationsmässigt blir de för mig eftersom jag alltid får stå på egna ben o ingen fångar min skit någonstans el frågar om jag vill ha hjälp med något,,man ska hjälpa alla men lite tillbaka kanske någon gång va???? Tänk att jag kanske hade uppskattat en fråga om man behövde barnvakt,hjälp o putsa nåt fönster el kanske baka nåt nu när jag är i tillståndet tjock men nej klara dig själv du!!!


Just nu är jag en stor tjock julagris som har ett tryck över lungorna o jag stånkar fram o hämtar o lämnar barn o handlar lagar mat städar o fixar o snart ska jag dessutom ligga på slaktbänken..så nu tänker jag stänga in mig i en bubbla där jag o min familj är o så kan alla andra vuxna människor reda upp sina liv som dom borde ha gjort för länge sedan när man tillhör åldern medelålders o så dumpa er skit någon annanstanss,vänligen Monica snar tfembarnsmamma o fru o städerska handlerska fixerska......

Av Liljenberg - 27 januari 2012 07:20

Alltid skönt när man är där tycker jag!!! Fastänn helgen innnebär minst lika mycket "jobb" för en annan om inte mer så är helg helg o så speciellt på nåt vis..I morron kommer vi dessutom fira min lilla prinsessas treårsdag..Känns helt konstigt o skriva de o tänka de..för nyss låg hon i magen o nu har vi haft henne i TRE ÅR!!Vad är tid?? En massa dagar som klumpas i hopa o vips har ett liv passerat..Men jag väljer o tänka att ett liv är inte bara dagar utan minnen o tid tillsammans med dom man älskar o vill vara med...Oh nu blev jag helt djup så här på morronkvisten..Tänkte bara visa ett livstecken o säga att jag uppdaterar under dagen men nu på morgon ska jag ragga tag på ett rosa treårsljus till liten sessa o sen kmr min bästis med son på frukost....

Ha en fin dag så länge//M

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards