ploppviola

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Liljenberg - 7 oktober 2012 19:20

Kaos är bara förnamnet på kvällen i gårTvå slitna föräldrar som satt här i soffan.I bland undrar man hur mycket man ska töja med.Men de som inte dödar härdar sägs deSvårt när de är många viljor o envisa barn med stenhumör.Dataspelsminskning är steg ett iaf.Tog med mig Pontus på bio i dag o vi såg Sammys äventyr 2 i 3D.Jättegullig film o vi mös o åt gott.Pontus uppskattade vår egentid så de kändes extra roligt:-)Ska bli bättre på o ta i väg dom så en o en.Allt lunkar på o mycket tid går o till o bara fixa vardagen med mat städ tvätt.I bland får man stanna till o bara se vad som egentligen är viktigt.Ett superhem är inte värt om inte familjen mår bra.Svårt när man drunknar tvätt o alla måsten men ska prioritera om o även ge barnen uppgifter o fler saker vi ska hjälpas åt med.Inte lätt för en person o städa upp efter alla o aldrig få känslan av att bli färdig.Stefan tog även Isac på bio.Glömt namnet på deras bio men nån med zombier i 3D.Efteråt hämtade vi pizza o kebabrulle.Mollie åkte på ett bad här o Miranda borde gå samma öde till mötes men eftersom varje moment med henne innebär skrik sprattel o bråk så vet jag knappt om jag orkar just i dag.Skrik när man borstar.När man tvättar.När man smörjer mm.Hoppas de snart går över så tröttsamt är de:-(I morron vill min syster gå på stan så de ska vi göra.Tillbaks till skola o dagis o nu ska de packas frukter och väskor o kläder.Trevlig söndag, de som är kvar.//Monica

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards