ploppviola

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Liljenberg - 16 oktober 2012 14:59

Denna dagen har känts lång o jag har fått mycket gjort:-)Mollie sov oroligt i natt o har sin skällande krupphosta:-(Dock hjälper medicinen efter ett tag.Tack för alla krya på hälsningar.Känns skönt att de finns folk som tänker på oss/henne.Kostar ju så lite o visa att man bryr sig o de var kul o logga in här o läsa.Så tack mina vänner♥Min sömn har blivit lidande så klart o jag vet inte om jag ska bli kass el de bara är trötthethuvudvärk.Var på Maxi o handlade o de blev massa frukt oxå, så nu har jag druckit pressad citron så får vi se om jag kan skrämma bort eventuella baciller.Vill inte bli sjuk tills på fredag direkt.Ser fram emot galan:-)Hoppas de funkar för min syster o ha barnen.Vill ju inte behöva gå tidigare där i från.Jag har dammsugit o torkat golv o röjt o tvättat.Känns bra.Stefan ska laga sin pastasås i kväll.Perfekt för mig.:-)Till något annatHur är ni med barn? Alltså gillar ni andras barn?Jag har alltid gillat barn o alltid mina vänners barn tack vare att de är mina kompisars.Kanske jag inte storälskar dom alla lika mycket men jag kramar dom pratar med dom o intresserar mig för dom.Jag skulle aldrig visa om de var någon som jag inte tyckte så mycket om utan försöker tänka att barn är olika med olika egenskaper.Jag hoppas o tror att mina vänner gillar mina barn o deras egenheter precis som jag försöker gilla mina vänners barn som dom är.Hade varit kul om ni kommenterade hur ni tänker i frågan.Hur många av er som läser här har Facebook?Brukar ni kommentera på Facebook.?Varför läser du min blogg?Vad vill du läsa om i en blogg?Ska de va bilder i min blogg tycker du?Jag har ca 40 läsare per dag(i snitt) vilka är ni?Tack för ni svarar.Trevlig dag på er//Monica

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards