ploppviola

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Liljenberg - 17 oktober 2012 22:46

Då var de dax o krypa ner.Alltid lika skönt efter en dag.I morron blir de stan med syster.Fika o shopping är alltid trevligtHoppas min hals känns mindre som taggtråd då o även att min temp håller sig inom ramarna.Jag är på jakt efter en fin one Piece till Pontus.Han önskar sig de i julklapp.:-)Sen ska jag kolla mer på rean på Lindex.De dom nyligen fått in reas nu.Inte mig emotNu ska jag försöka insupa ngr timmars sömn om nu min eländiga hals slutar göra ont.Retar så man måste hosta till hela tiden.Har laddat med halstabletter vid min sida.Sov gott o hoppas ingen behöver ligga sömnlös.:-) //Monica

Av Liljenberg - 17 oktober 2012 10:47

Ny dag nya tag:-)Barnen blev lämnade på skola o dagis o sen körde jag o lilla hönan till Maxi för köpa lite smått.Ska börja använda vanlig flaska till Mollie så de köpte vi o lite nya dinappar o så sugnappar.Supersöta färgglada nappar.Köpte en kartong med 8 månadersvälling som jag så smått ska börja blanda i 6 månaders som hon har nu.Sen köpte jag en tub med gel som ska ta fram lockar.Tänkte att Stefan skulle va snygg i de :-);-)Nädå han har ju knappt nåt hår så de är mina lockar som ska fram ännu mer.:-)Jag håller på o förbereder kvällens tacos.Mollie sover i vagnen o nu ska jag röja köket o sen ska ett par maskiner tvätt i.Håll ögonen öppna för snart kmr en ny tävling här.Trevlig dag på er//Monica

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards