ploppviola

Alla inlägg under maj 2013

Av Liljenberg - 17 maj 2013 20:25

Rolig kalsongreklam i Kristiandstad.Där spenderade vi dagen,svärmor o jag o töserna:)
Först logopeden med Miranda sen fika o sen shopping.Svärmor sponsrade med en del av de:)
Varmt o skönt var de oxå.
Vi har ätit pizza o nu är töserna badade.Pojkarna står på tur.
Sen film o chips.Behöver knappt tillägga iskall cola zero va!?;)))
Trevlig helg

Av Liljenberg - 17 maj 2013 00:35

Lite sömn sen FREDAG:)

Av Liljenberg - 16 maj 2013 21:25

Mollie vaknade efter ett par timmar o var fotbollssugen:)
Miranda o jag hade picknick o hon sa flera ggr:vad mysigt vi har de ?
Pontus hade trillat på skolan o fått en rejäl bula vid ögat:(
Marie var här medans vi var hos frissan.360 kr för en barnklippning:0
Men bra blev de:)
Pontus fick välja tröja kallingar o strumpor o så slank lite mer ner;)

Vi åt tacos o nu ska Mollie sova så vi kan starta en film.
Gokväll//M

Av Liljenberg - 16 maj 2013 11:09

Skön dag i trädgården.Miranda leker o roar sig själv,Mollie sover här i vagnen o jag sitter o solar mig:)
Pontus går hem själv i dag med en kompis.
Isac likaså Där inne väntar ett helt kök på att röjas.Tvätt på att hängas ut
Pontus ska till frissan i em o syster Marie kmr o passar övriga barnen.
Tacos ska lagas o Fredagshandlingen är gjord:)
I morron ska Miranda till logopeden i Kristianstad o svärmor följer med o passar Mollie undet tiden.Sen ska vi fika på stan o självklart inom Åhlens:)
Trevlig dag//M

Av Liljenberg - 16 maj 2013 00:16

Nu är cellprovet bokat.De är bland de värsta jag vet att ligga där o sära o få saker uppetade o så själva knipset när dom tar en bit....
Tänk om jag har de fulaste underlivet barnmorskestackarn nånsinn sett?? ;)))):)
Nä man känner sig verkligen utlämnad o uttittad.
Men såklart bra att de finns.Godnatt//M

Av Liljenberg - 15 maj 2013 18:39

Vaknade 7:30 i morse:inte att rekommendera.
40 min senare satt vi bilen o hade på vis hunnit:)
Körde till Maxi efter skol o dagislämningar.
Jacob var tvungen att ha tropisk juice;)
Körning med bilen för o somna Mollan.Hem o dammsög o hängde ut tvätt.Soligt men blåsigt
Städade Isacs o Pontes garderob.La 3 påsar kläder på ufftunnor o en påse gick till kompisbarn.
Inom Kvantum o köpte fika till Jacob som ska i väg med skolan i morron o spela fotboll
Hängde ut mer tvätt.Hämtade Pontus på skolan o Mire på dagis.Hon hade haft kul hos dagiskompisen Maltes farmor o farfar som dom besökt i dag.Dom hade kor o kaniner o lamm mm.
Miranda tyckte att korna råmat högt o så hade dom små snoppar som de kom mjölk i från :))))
Eftermiddagen spenderades i gjutareparken med min Malin o Malte.Stefan o Jacob är i väg på match o nu ska vi andra äta kvällsmacka.
På återhörande/M

Av Liljenberg - 15 maj 2013 10:43

DU har vunnit en burk mammas chokladbullar o får vinsten så fort dom levereras till mig:GRATTIS!!

Ops

Av Liljenberg - 14 maj 2013 19:09

De råkade bli lite mer shooping i dag.

Ny Reklam

Besökstoppen

Reklam

Presentation


FEMBARNSMAMMA

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Är du man/kille eller kvinna/tjej?
 Kvinna
 Man

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Gästbok

Om mig!!!

Maka till stefan ,mamma till tre prinsar födda 09 02 04 o två sessor födda 09 och 29 feb 12

Mina intressen är familjen,vänner,shopping,,inredning  

Familjen är mitt allt

Familjen är mitt allt!!!

Familjen är mitt allt


Ovido - Quiz & Flashcards